کد خبر 1394933
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
یامگا فقط در یک صورت می‌تواند برود/جدایی بهترین گلزن استقلال به لطف متمم اسرارآمیز؟

استقلالی‌ها تأکید دارند یامگا قرارداد دارد و نمی‌تواند از جمع نفرات آنها جدا شود اما حالا بحث‌های دیگری را از درون باشگاه می‌شنویم.

به گزارش مشرق، کوین یامگا فصل گذشته بهترین بازیکن استقلال از نظر تعداد گل‌های به ثمر رسانده بود و انصافاً هم مهره‌ای کاملاً در اختیار تیم تلقی می‌شد. از اواسط اسفند پارسال شایعات زیادی پیرامون جدایی این بازیکن بر سر زبان‌ها افتاد و عده‌ای می‌گفتند تیم‌های عربی حوزه خلیج فارس به صورت جدی برای جذب او وارد عمل شده‌اند. البته استقلالی‌ها تأکید دارند این بازیکن قرارداد دارد و نمی‌تواند از جمع نفرات آنها جدا شود اما حالا بحث‌های دیگری را از اطراف باشگاه می‌شنویم.

قراردادی بدون بند جدایی

مسئولان و اطرافیان باشگاه استقلال مدت‌هاست این مسئله را مطرح کرده‌اند که یامگا فصل آینده هم با استقلال قرارداد دارد و مهمتر از آن اینکه در قرارداد چیزی تحت عنوان بند یا تبصره جدایی وجود ندارد بنابراین حتماً در استقلال ماندگار خواهد شد و سرمربی پرتغالی می‌تواند از وجودش استفاده کند ولی نکته جدیدی در این رابطه بروز کرده است. نکته‌ای که باید دید چقدر صحت دارد.

متمم اسرارآمیز؟

استقلالی‌ها تأکید دارند در قرارداد کوین یامگا چیزی به نام بند یا تبصره جدایی وجود ندارد اما اگر قراردادش یک «متمم» داشته باشد، دقیقاً همین موضوع می‌تواند برای هواداران نگران‌کننده تلقی شود چون طی روزهای گذشته هیچ بحثی در رابطه با بازگشت بازیکن اروپایی استقلال مطرح نشده است و کاملاً همه چیز در بی‌خبری مطلق جلو می‌رود. اگر چنین متممی واقعاً وجود خارجی داشته باشد، یامگا می‌تواند با استفاده از آن با باشگاه جدیدی قرارداد ببندد و سهم استقلال را از آن بپردازد و از جمع آبی‌پوشان ایرانی جدا شود.

البته برخی چهره‌های نزدیک به کادر مدیریت باشگاه مدعی‌اند تاکنون چنین متممی را در رابطه با قرارداد یامگا ندیده‌اند ولی فراموش نکنیم در مورد مامه تیام هم این صحبت‌ها مطرح بود اما او در نهایت توانست از استقلال جدا شود به همین خاطر باید به طرفداران استقلال حق داد نگران شرایط باشند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاتمی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    مشرق شد یه روز خبر خوشی به هواداران استقلال بدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس