کد خبر 1395022
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
غرق شدن عروس و داماد

اعضای خانواده‌ای که برای تفریح راهی ساحل بندر کیاشهر در استان گیلان شده بودند، در دریا گرفتار شدند و ۳ نفر از آنها بر اثر غرق شدن در دریا جانشان را از دست دادند.

به گزارش مشرق، اعضای خانواده‌ای که برای تفریح راهی ساحل بندر کیاشهر در استان گیلان شده بودند، در دریا گرفتار شدند و ۳ نفر از آنها بر اثر غرق شدن در دریا جانشان را از دست دادند. قربانیان عروس و دامادی جوان و خواهر نوجوان عروس بودند که اجسادشان توسط مردم محلی و نیروهای هلال‌احمر از آب بیرون کشیده شد.

این حادثه دردناک عصر جمعه در ساحل سلیم چاف در بندر کیاشهر رخ داد. آن روز اعضای خانواده‌ای از اهالی روستای تهام در حوالی آستانه اشرفیه برای تفریح به کنار ساحل رفته بودند که ۴نفر از آنها تصمیم گرفتند وارد دریا شوند.

داماد جوان خانواده به همراه همسرش و ۲ خواهر او وارد دریا شدند اما کمی که جلوتر رفتند، ناگهان زیر پایشان خالی شد و در دریا غوطه‌ور شدند. این اتفاق در چشم بر هم زدنی رخ داد و شاهدان با دیدن این صحنه فریادزنان درخواست کمک کردند.

مردم محلی که در ساحل حضور داشتند ماجرا را به هلال‌احمر گزارش کردند و همزمان برای کمک به غرق‌شدگان وارد دریا شدند. آنها در همان دقایق اولیه پیکر ۳نفر را از آب بیرون کشیدند و به ساحل منتقل کردند اما نیمه‌کاره بودن پل فلزی سلیم چاف و وجود یک پل چوبی که تنها راه عبور آمبولانس اورژانس به محل حادثه بود باعث شد که نیروهای اورژانس با تأخیر به آنجا برسند. با این حال و با حضور نیروهای اورژانس، معلوم شد که تازه داماد و عروس جوان جانشان را از دست داده‌اند اما سومین نفر که خواهر بزرگ عروس بود، پس از تلاش فراوان امدادگران اورژانس احیا شد و به سرعت به بیمارستان انتقال یافت.

هنوز از سرنوشت چهارمین عضو خانواده که خواهر ۱۳ساله عروس بود، خبری نبود و در این شرایط امدادگران هلال‌احمر وارد عمل شدند و عملیات جست‌وجو در دریا آغاز شد. این عملیات تا نیمه شب شنبه ادامه داشت تا اینکه با تلاش امدادگران، جسد بی‌جان دختر نوجوان نیز پیدا و از دریا بیرون کشیده شد.

در جریان این حادثه ۳ عضو خانواده شامل داماد ۲۴ساله، عروس ۲۰ساله و خواهر ۱۳ساله عروس جانشان را از دست دادند و چهارمین نفر که خواهر بزرگ عروس است در بیمارستان بستری است و تلاش برای نجات جان او ادامه دارد.

غرق شدن عروس و داماد و خواهر ۱۳ ساله عروس +عکس

منبع:همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مصر IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    28 1
    چقدر دردناک!
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    23 1
    خدا واسه هیچکی نیاره. خیلی جوان بودند و با هزار آرزو.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    16 1
    در محلی که ازش شناخت ندارن چرا وارد آب بشن؟حالا این دو خانواده چه روزی دارند؟ای خدا عقل به ما بده تا بی دلیل نزدیکانمان را غمگین وستم دیده نکنیم.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    15 46
    داماد جوان خانواده به همراه همسرش و ۲ خواهر او وارد دریا شدند...!! لابد زن که گرفته با خواهر زنهایش هم محرم شده! البته اگر مانع این وضعیت سراسر گناه در کنار دریا می شدید این حوادث هم رخ نمی داد. اما به شخصه از کم شدن چند شخص فاسد از جامعه اصلا ناراحت نیسنم
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      11 15
      ، تو کی هستی که مردم رو فاسد خطاب می کنی
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      5 19
      بگو خدا رحمتشون کنه!وقتی داماد خانواده ای شدی اگرانسان باشی با تمام اهل خانه محرم میشی!دراسلام هم دارم که درصورت فوت مادرزن، داماد مادرزن را میتونه غسل دهد.
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      20 4
      داماد به خواهر زن محرم نیست ولی اینجا شاید دور از هم داخل آب رفتند چرا الکی بدبین هستید. خدا رحمتشان کند
    • IQ ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
      9 1
      از خدا بترس اینجوری صحبت نکن برادر یا خواهر عزیز به سر خودت یک موقع خدا نیاره یک جوری دیگه از مرگ انسانها خوشحال نباش برای شون طلب غفران رحمت الهی کن تو را بخدا جوان بودن چجور دلت میاد اینجوری میگی سنگ دل
    • به ۱۳:۳۲ IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      0 0
      جدا از هم رفته اند و با هم غرق شده اند؟ یکبار متن را بخوان و از یک انسان فاسد دفاع نکن.
    • به ۱۵:۰۴ IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      1 0
      هرگز طلب غفران برای چنین افرادی نمی کنم. ضمنا حداقل هنوز اینقدر غیرت و حیا در خانواده من مانده که هرگز چنین چیزی برایش رخ ندهد. اما خدا گفته برای منافقین حتی پیامبر هم نباید طلب مغفرت کند و اگر هم چنین کند خدا هرگز منافق را نمی آمرزد. (سوره توبه آیات 80 و 84)
    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      1 0
      به من چه که به شمابگم محرم ونامحرم کیه؟برید هر کاری دلتون میخواد بکنید
  • سعید نادری IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    8 0
    دریاچه کاسپین بغیر از اینکه برای شنا بسیار ناامن است ، بخاطر بسته بودن و حجم زیاد شیرابه ها و زباله های شهری و فاضلاب های نفتی و .. که توسط برخی کشورها واردش میشه ، بسیار آب غیر بهداشتی دارد و اصلا برای شنا مناسب نیست . حتی آبزیان این دریاچه هم از این آلودگی ها مصون نیستند و گوشتی آلوده دارند .
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    4 0
    خدا رحمتشون کنه، اینا مثلا بومی بودن چطور نمی دونستن دریا به کسی رحم نمی کنه و هر لحظه امکان داره زیر پاشون خالی بشه و‌ غرق بشن؟!
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 0
    یا امام زمان عج
  • A IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    حادثه غم انگیزی بود به درگذشتگان غفران الهی وبرای بازماندگان صبر از خدا مسألت داریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس