پایان ماموریت سفیر ایران در بیروت و دیدار خداحافظی با نبیه بری

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در پایان ماموریت خود برای خداحافظی به دیدار نبیه بری رئیس پارلمان لبنان رفت.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی المنار با اعلام این خبر افزود: نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در عین التینه مقر ریاست مجلس با سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، محمد جلال فیروزنیا سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در پایان ماموریت دیپلماتیک خود به عنوان سفیر ایران در لبنان با رئیس پارلمان این کشور دیدار کرد که طی آن آخرین اوضاع لبنان و منطقه و نیز روابط دو دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین راستا فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان نیز با برگزاری مراسمی از محمد جلال فیروزنیا سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت تجلیل کرد.

المنار در این باره گزارش داد فراکسیون وفاداری به مقاومت مراسم بزرگداشتی را برای سفیر ایران در لبنان به مناسبت پایان ماموریتش برگزار کرد.

در این مراسم که با حضور شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان و هیئت بلندپایه از جنبش امل و با حضور شماری از وزرا و اعضای فراکسیون برگزار شد، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت همیشگی از لبنان، نقش سفیر فیروزنیا در زمینه توسعه و تقویت روابط بین دو کشور را ستود.

سفیر ایران در لبنان نیز ابراز امیدواری کرد لبنان از بحران اقتصادی و مالی که با آن دست به گریبان است، با موفقیت خارج شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس