کد خبر 1395259
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
ماجدی:جهان توانمندی بانوان ایران اسلامی را باور کرده است

سرپرست فدراسیون فوتبال با حضور در مرکز ملی فوتبال در جمع ملی پوشان بانوان پیش از اعزام به مسابقات کافا حضور یافت و از بازیکنان خواست از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نکنند.

به گزارش مشرق، سیدمیرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال خطاب به بازیکنان تیم ملی بانوان گفت: زمانی که به چهره های شما نگاه کردم، متوجه شدم تیم ملی فوتبال بانوان ایران چقدر جوان شده و من را درست یاد زمانی انداخت که پرویز دهداری، ۱۴ بازیکن را از تیم ملی اقایان خارج کرد و به جوانان میدان داد.

وی ادامه داد: ضمن احترام به بازیکنان و مربیان قدیم این را می گویم که هر کسی که در زمین چمن اراده داشته باشد، میتواند خودش را ثابت کند و سالهای سال پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کند. باید یادمان باشد در این برهه بالاترین موضوع برای شما تیم ملی فوتبال بانوان ایران است. خیلی ها علاقمند هستند که این لباس را بر تن داشته باشند اما جایی در کنار شما ندارند. خوشحالم که شما به عنوان افراد موفق باعث شدید که تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسیر رشد و حرکت قرار داشته باشد و منتظر اتفاقات خوب برای این تیم هستیم.

ماجدی با بیان اینکه تیم های ملی فوتبال جوانان، نوجوانان، امید پس از اعزام به کافا کاپ قهرمانی را به ایران آورده اند، اظهار داشت: هر تیمی که به رقابتهای کافا اعزام می شوز، برای ما جام می آورد. مطئنم که شما هم این کار را به خوبی انجام می دهید. حس خواستن را صرف کنید تا موفق شوید. من تمام مشکلات شما را می دانم و مجموعه فدراسیون فوتبال سعی کرد بهترین ها را فراهم کرده و امکاناتی که در اختیار تیم های نوجوانان و جوانان گذاشته برای بانوان نیز فراهم کند تا با ارامش به تمرینات و اماده سازی خود برسید. ما امروز شاهد تمرین همزمان سه تیم ملی در مرکز هستیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال ادامه داد: از شما می خواهم به فکر بازی خوب باشید. ما می خواهیم وجه ی توانمندی یک زن ایرانی را در میادین همچون گذشته نشان دهید. به عنوان یک ادم حرفه ای و فوتبالی تمام شرایط شما را درک می کنم و متوجه می شوم در سرما و گرما چه کار سختی دارید. شما شیرزنان این سرزمبن هستید و اطمینان دارم در برابر تیم های حریف، بسیار خوب خواهید بود. جهان توانایی بانوان ایران اسلامی را باور کرده، فوتسال بانوان ایران قهرمان آسیا است و من مطئنم این تیم در فوتبال هم تیم جدیدی برای آینده می شود. نباید انتظار داشته باشیم هر تیمی که آماده می شود برود مدال و کاپ بیاورد، نه از شما فقط میخواهم که بهترین عملکرد خودتان را داشته باشید.

ماجدی در پایان گفت: تیم ملی بانوان ایران به هیچ کسی به جز شما نیاز ندارد. هر کسی دست یاری به ما در این زمین داد ما نیز پا به پایش خواهیم بود و از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد. اینجا و پوشیدن این پیراهن علاقه و عشق می خواهد، هویت می خواهد و به شما هویت می دهد. برای من و همکارانم فقط نشان دادن یک شیرزن ایرانی کافی است. می دانم که زحمت می کشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. ما در کنار شما هستیم تا موفق شوید. هر کسی که در زمین است، جزیی از این تیم هست و هر کسی که رفته، دیگر نیست .اما بدانید که این تیم در حال حرکت است و به مانند قطاری می ماند که در حال رفتن است. پس خوش به حال شما که در این قطار در حال حرکت هستید و برای موفقیت ایران تلاش می کنید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس