کد خبر 1405712
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
پایان ماجرای محبی/سانتاکلارا در انتظار استقلال، آبی‌ها در انتظار شارلوا

پرونده حضور لژیونر فوتبال ایران در استقلال به صفحه آخر رسید.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد ماجرای انتقال محمد محبی به استقلال پایان یافته و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، باید این بازیکن را شاگرد ساپینتو دانست.

باشگاه استقلال در تازه‌ترین دور مذاکرات خود با باشگاه سانتاکلارا بر سر انتقال قرضی محبی به توافق نهایی رسیده و قرار است این بازیکن ضمن حضور در تهران و امضای قراردادش، با پیراهن آبی عکس بگیرد.

البته در این بین باشگاه استقلال ملزم به پرداخت ۲۵۰ هزار دلار هزینه انتقال است. این باشگاه در حال حاضر منتظر پرداخت ۲۵۰ هزار دلار توسط باشگاه شارلوا بابت انتقال امیرحسین حسن زاده است و در صورتیکه طی روزهای آینده این پول به حساب طرف ایرانی واریز شود، مسئولان استقلال نیز سریعا مبلغ انتقال محبی را به حساب سانتاکلارا پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

وقتی گزینه اول یحیی استقلالی می‌شود

با اینحال باشگاه استقلال نگرانی بابت این مساله ندارد و حتی اگر واریز پول توسط شارلوا به تاخیر بیفتد، مبلغ انتقال محبی به سانتاکلارا پرداخت خواهد شد.

قرارداد محبی با استقلال یک سال به صورت قرضی خواهد بود اما مدیران باشگاه قصد دارند زمینه ادامه همکاری با این بازیکن را برای فصل آینده نیز فراهم کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سپاهان ایران IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 13
    فقط ۸ میلیارد باید به باشگاه بدن و حداقل ۲۰ میلیاردم به خودش! واقعا علی برکت الله! پس دیگه از تیمهای صنعتی ایراد نگیرید! بیایید نمونه اش همین تیم الاستقلال که با چنین هزینه ای و داشتن کلی مهاجم بازیکن قرضی هم میاره!
    • مری IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      13 1
      وقتی لنگ برای یک بازیکن ۲۸ساله که یک بازی ملی هم نداره ۲۸ میلیاردمیده چراایرادمیگیری ازتاج کبیر بریزبپاچهای خودتون اول فصل نقل وانتقالات یادت رفته یاکلا خودتونوزدین به کوچه ی علی چپ چه رویی دارین شمالنگیا بقول بابام خدابیامرز به لنگ خدابجای افتخاروقهرمانی آسیا روداده فقط
    • آریا IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      0 1
      چون اسم پدر مرحومت را آوردی؛ به حرمت ایشان پاسخی نمیدم! خدا بیامرزتشون🖤 فقط اسم طرف رو بخوان و بعد پاسخ بده! اون با نام سپاهان ایران آمده و من با نام آریا کامنت میزارم که پرسپولیسی هستم! اینو گفتم که قبل از پاسخ دادن راه رو اشتباه نری! همونطورم که گفتم فقط چون نقل قول از پدر کردی دیگه جواب شمارو نمیدم!
    • تراختور IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      1 2
      باید کیسه را از لیگ ایران بیرون کنن و بره جای قبلیش😆 یعنی لیگ دسته ۳. امسال رقابت بین تراختور سپاهان پرسپولیس و فولاده
    • رمضانی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 0
      کثیف ترین باشگاه حال حاضر در لیگ برتر تیم سه چرخه سواران آبی است. پای کلی دلال را به باشگاه ها باز کرد.
  • سامان IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 6
    خب حالا نطرتون در مورداسراف و حقوق محرومین وبودجه مملکت رو هدر دادن چیه؟ آها ااا فهمیدم از پول ترانسفر قائدی پول محبی پرداخت میشه!!
    • آرام IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      1 5
      واقعا همینه و کیسه همیشه یه بهانه داره برای نقل و انتقالات جنجالیش، اما سرورشون که میخواد یه بازیکن بگیره، فورا میرن به صفحه شخصی بازیکن حمله میکنن که به ایران نیا، چون جای خطرناکیه. ببین یه سری از اینها چه جانورانی هستن.
  • Perspolis IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 3
    تمام بودجه برای کلوپ الاستقلال هست که هر ۱۰ سال یکبار یه جام بگیره. اما تیمی که در عرض ۵ سال؛ ۹ جام قهرمانی گرفته و ۲ بار هم بدون بازیکن؛ با شکست دادن غولهای آسیا به فینال میرسه و نام ایران را بر سر زبانها میندازه؛ باید همچنان دنبال جذب یک مهاجم باشه.‌‌.. مسئله اینه که بودجه های کلان برای کلوپ شبانه ی الاستقلاله.
  • مرصاد IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 0
    راستی یارانه هارو کی واریز میکنن؟ حقوق بازنشستگان بیشتر نشده؟ به جوانهای بیکار وام اشتغال نمیدن؟ تمام سرگرمی جوانها شده استقلال و پرسپولیس و رفت و آمد این بازیکن و آن بازیکن. قهرمان شدن این تیم یا آن تیم. بی ادبی این هوادار به آن هوادار. واقعا متاسفم.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    با داشتن ۵ مهاجم سه مهاجم دیگه هم خریده الان هم منتظر محبی هستن ولی درویش با داشتن ۳ مهاجم مصدوم و تمیروف داغون نمی تونن مهاجم بخرن . واقعا تعجب نداره؟؟؟
  • آروان IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    ایناسوزششون فقط ازروی حسرته بعدبابامسعودبرگشتن به تنظیمات کارخونه فقط یه دم نق میزنن شمادارین میخرین مانداریم نخریدیم
    • رمضانی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 0
      مشگل بابا حمید و فدراسیون آبی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس