کد خبر 1406952
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
روسیه در حال نبرد با ناتو است

معاون اول رئیس کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری روسیه می گوید ناتو تا قربانی کردن آخرین اوکراینی در برابر روسیه خواهد جنگید.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، «سرگئی کرینکو» امروز چهارشنبه ضمن انتقاد از رویکرد جنگ طلبانه کشورهای عضو ناتو در قبال روسیه اعلام کرد که ناتو مشتاقانه تا آخرین اوکراینی و در خاک اوکراین علیه روسیه خواهد جنگید.

این مقام ریاست جمهوری روسیه در مراسمی تاکید کرد که آنها (رهبری اوکراین) اجازه داده اند از کشور، قلمرو و بدتر از همه مردم آنها استفاده شود.

به گفته این مقام روس، مقامات اوکراین در تلاش برای ایجاد یک رویارویی اساسی میان غربی ها و روسیه، خاک و مردم اوکراین را بستر قرار دادند.

کرینکو افزود که ناتو، همانطور که خود از اعلام آن مضایقه نمی‌کند، تا آخرین اوکراینی و بدون هیچ نشانی از ندامت با روسیه مشتاقانه خواهد جنگید.

این مقام ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که عملیات نظامی داغ غرب علیه روسیه همچنان در اوکراین در جریان است.

کرینکو تاکید کرد: ما به خوبی به درک این موضوع واقفیم که در خاک اوکراین با اوکراین و البته با اوکراینی ها در حال جنگ نیستیم. کل اتحاد ناتو در خاک اوکراین و به دست اوکراینی ها در حال نبرد علیه روسیه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    پوتین هم دنباله دژمنه
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    جنگ جنگ تا پیروزی
  • خسرو IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    4 1
    امان از این همه خامی روسیه . ناتو منی چنده !! تو همچی تحریک شدی که نفهمیدی غرب داره تو رو وارد جنگ با همه دنیا میکنه . مردم روسیه دارند علیه حکومت پوتین آماده میشن .
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    مگ قبلا با کی داشت می‌جنگید؟؟ از روز اول داشت با ناتو می جنگید
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    مردم روسیه دارن علیه پوتین آماده میشن آخه تو که یک کلمه روسی بلد نیستی و با مردم روسیه هیچ ارتباطی نداری الکی چی حرف بی خود می زنی کاش می دونستی که مردم روسیه چطور ریلکس فکر می کنم و دقیقا مقابل غرب هستند عزیزم درباره چیزی که اطلاع نداری اظهار نظر نکن مگه اینکه از آلبانی باشی
  • محمد IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    ناتو با توپ صد سال پیش نمیجنگه، اونا با یورو فایتر، و تایفون و اف 35 میجنگن. اگه ناتو مستقیم وارد جنگ بشه و دو طرف به سمت جنگ اتمی نرن روسیه در عرض 2 ماه اشغال میشه. البته جنگ اتمم به اروپا خسارت میزنه ولی روسیه رو کامل نابود میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس