ول‌خرجی۱۵۰میلیون یورویی بارسا برای به زیر کشیدن رئال

رویترز در گزارشی با اشاره به هزینه ۱۵۰ میلیون یورویی بارسا در فصل نقل و انتقالات نوشت: هواداران آبی و اناری‌ها با جذب لواندوفسکی یک بت جدید دارند که جای مسی را می خواهد برایشان بگیرد.

به گزارش مشرق، رویترز در گزارشی به بهانه خریدهای باشگاه بارسلونا برای فصل جدید نوشت کاتالان‌ها با خرید روبرت لواندوفسکی که به مرد لحظه‌ها معروف است و خریدهای دیگرشان سعی می‌کنند رئال مادرید را که فصل گذشته یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به قهرمانی خود در لیگ اضافه کرد، از سلطنت خلع کنند.

بارسلونا با سرمایه گذاری حدود ۱۵۰ میلیون یورو (۱۵۵.۲۱ میلیون دلار) برای جذب لواندوفسکی از بایرن مونیخ، رافینیا وینگر برزیلی از لیدز یونایتد و ژول کوند مدافع از سویا، در حال نزدیک شدن به بزرگترین خرج‌کننده در فوتبال اروپا است.

آنها همچنین آندریاس کریستنسن مدافع چلسی و فرانک کسیه، هافبک آث میلان را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفتند.

هزینه خریدهای جدید بارسا از محل فروش ۳۵ درصد از سهام باشگاه در لالیگا برای ۲۵ سال آینده و ۲۵ درصد از سهام استودیوی سمعی و بصری  تامین شده است و این تیم اسپانیایی حدود ۶۳۸ میلیون یورو از طریق درآمد کسب کرده است.

با این حال، به دلیل بحران مالی عمیق که توسط همه‌گیری COVID-۱۹ تشدید شده است و توسط قوانین بازی جوانمردانه مالی (FFP) لالیگا محدود شده است، بارسا هنوز نمی‌تواند بازیکنان جدید خود را قبل از شروع فصل در روز شنبه مقابل رایو وایکانو ثبت‌نام کند.

بارسا در تلاش است تا آخرین اهرم مالی را فعال کند، آنها همچنین تلاش می‌کنند با  فروش فرنکی دی یونگ هافبک هلندی برای خریدهای جدید خود از لالیگا چراغ سبز دریافت کنند.آخرین مهلت آنها، پایان پنجره نقل و انتقالات در ۳۱ آگوست است.

بارسلونا همچنین در تلاش برای پایان دادن به طلسم سه ساله قهرمانی در لالیگا، قرارداد جدیدی را با عثمان دمبله مهاجم خود منعقد کرده است، اگرچه این بازیکن فرانسوی در فصل گذشته در ۲۱ بازی لیگ فقط یک گل به ثمر رساند.

آخرین قهرمانی آنها در لالیگا در سال ۲۰۱۹ بود و پس از آن به یک دهه سلطه داخلی آبی و اناری‌‎ها با لیونل مسی و کسب سه جام لیگ قهرمانان اروپا بود، پایان داده شد.

در چند فصل گذشته بارسا با تیمی با میانگین سنی بالا و خریدهای گران قیمتی که انتظارات را برآورده نمی کردند، وارد یک بحران مالی شد تا این باشگاه قادر به پیشنهاد قرارداد جدید به مسی نباشد و به این بازیکن آرژانتینی سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد با پاری سن ژرمن قرارداد بست.

البته بارسا فصل گذشته پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی، در لالیگا با ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید خود در جایگاه دوم قرار گرفت و هوداران این تیم قدری از غرور خود را در زمین بازی به دست آوردند.

ژاوی که بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ برای این باشگاه بازی کرد و چندین جام را به دست آورد، کمی خوش‌بینی را در میان هواداران سرخورده به ارمغان آورد، هوادارانی که برای آنها اکنون لواندوفسکی  حکم بتی را دارد که با جدایی مسی از دست داده بودند.

این حس امیدواری، ۸۶۰۰۰ هوادار را آخر هفته گذشته به نیوکمپ آورد تا شاهد پیروزی ۶-۰ بارسلونا مقابل تیم مکزیکی پوماس در آخرین بازی دوستانه پیش فصل باشند و برای بازی اول شان در لالیگا که روز شنبه در خانه مقابل رایو وایکانو است، آماده شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    تف تو این فوتبال که به یک جغله میگن بت. جاهلیت مدرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس