کد خبر 1407558
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
ساپینتو از استراماچونی و منصوریان جلو زد

سرمربی جدید تیم استقلال همراه با این تیم و در هفته نخست لیگ برتر، سنگین ترین شکست استقلال در تاریخ بیست و یک ساله گذشته این مسابقات را رقم زد.

به گزارش مشرق، تیم استقلال در خانه و در اولین هفته از مسابقات لیگ برتر بیست و دوم با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد. این نتیجه در تاریخ بیست و یک دوره گذشته هرگز برای استقلال رقم نخورده بود!

این تیم در لیگ برتر هفدهم و نوزدهم مسابقات را با دو شکست بیرون از خانه استارت زده بود. استقلال در لیگ هفدهم همراه با علیرضا منصوریان و در آبادان با نتیجه یک بر صفر به صنعت نفت باخت تا اولین شکست در تاریخ لیگ برتر در هفته‌های نخست را تجربه کرده باشد. این تیم پس از آن و در فصل نوزدهم همراه با آندره‌آ استراماچونی بار دیگر با همین نتیجه مشابه یک بر صفر مقابل تیم ماشین سازی در تبریز تن به شکست داد تا دومین شکست هفته‌های نخست ادوار لیگ برتری اش را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر رئیس کمیته داوران درمورد صحنه جنجالی بازی استقلال

اما ریکاردو ساپینتو سرمربی پرآوازه استقلال که با سر و صدای زیادی روی نیمکت این تیم نشست با پیشی گرفتن از منصوریان و استراماچونی استقلال را در خانه با نتیجه باخت ۲ بر صفر مقابل سپاهان همراهی کرد تا از این نظر حداقل تا ابتدای فصل آینده (لیگ برتر بیست و سوم) رکورد دار باشد.

نکته جالب توجه این است که ساپینتو در نشست خبری بعد از شکست مقابل سپاهان با اشاره به شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری استقلال اعلام کرد که هیچ اهمیتی به رکوردها نمی دهد ولی خودش در اولین هفته، رکورد سنگین ترین شکست نتایج هفته های اول استقلال را به نام خودش ثبت کرد!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس