کد خبر 1408091
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
تلاش استقلال برای حضور محبی در دیدار مقابل سپاهان

محمد محبی خرید جدید باشگاه استقلال امروز در تمرینات این باشگاه حضور پیدا کرد تا برای بازی با ملوان آماده شود.

به گزارش مشرق، جذب محمد محبی از سانتاکلارا، یکی از مهمترین اتفافات بازار نقل و انتقالات تابستان امسال بود که آبی های پایتخت موفق شدند این وینگر جوان و بوشهری را به جمع نفرات خود اضافه کنند تا محبی در فصل جدید با پیراهن این تیم به میدان برود.

این بازیکن روز پنج شنبه در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از بازی با سپاهان حضور پیدا کرد اما به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم، نتوانست در دیدار با تیم سابقش به میدان برود.

بعد از شکست در هفته نخست و استراحت یک روزه، شاگردان ساپینتو امروز و برای تقابل با ملوان تمرینات خود را از سر گرفتند و محمد محبی برای دومین بار در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرد و پا به پای سایر نفرات مشغول انجام برنامه های کادرفنی شد.

البته محبی از نظر بدنی مشکلی ندارد چراکه او تمرینات آماده سازی پیش فصل و بدنسازی را در سانتاکالارا به خوبی پشت سر گذاشته و در واقع یک بازیکن آماده است که نیازی به تمرینات اضافه و اختصاصی ندارد. با اینحال خرید جدید آبی‌ها امیدوار است مدیران باشگاه تا پیش از بازی هفته دوم مقابل ملوان زمینه حضورش در تیم را فراهم کنند.

استقلالی ها برای صدور ITC و مجوزات این بازیکن اقدامات لازم را آغاز کرده اند و اکنون همه در انتظار نشستن مبلغ رضایت نامه این بازیکن به حساب سانتاکلارا هستند تا محبی بتواند در دیدار روز پنج شنبه به میدان برود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس