کد خبر 1408705
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
داستان فصل دوم سریال Squid Game

سازنده سریال جذاب بازی مرکب می گوید فصل دوم سریال Squid Game یک ادامه و افزونه طبیعی برای فصل اول است نه یک چیز کاملا متفاوت.

به گزارش مشرق، سازنده سریال جذاب بازی مرکب می گوید فصل دوم سریال بازی مرکب( Squid Game ) یک ادامه و افزونه طبیعی برای فصل اول است نه یک چیز کاملا متفاوت و جدا از قسمت اول.

هوانگ دونگ هیوک ، سازنده سریال کره ای و پرطرفدار Squid Game، جزئیات جدیدی درباره فصل ۲ این سریال که خیلی ها انتظارش را می کشند فاش کرد. او توضیح داد که این فصل ادامه طبیعی فصل ۱ است.

سریال اسکویید گیم Squid Game اولین بار، سال گذشته، از شبکه نتفلیکس پخش و به سرعت به یک ترند و پدیده جهانی تبدیل شد.

ماجرای این سریال داستان گروهی از شهروندان فقیر کره جنوبی را روایت می کند که در بازی های مرگبار کودکانه تلاش می کنند برنده یک جایزه نقدی هنگفت شوند. لی جونگ جائه در نقش سونگ گی هون در این سریال، بازی می کند.

در طول فصل اول، گروه بزرگی از شرکت کنندگان ، اغلب به شکلی وحشتناک، از دور مسابقه خارج می شوند. در انتها، گی هون برنده مسابقه می شود.

گی هون ، مردی که حالا تغییر یافته است، درست قبل از سوار شدن به هواپیما تصمیم می گیرد با خانواده اش در ایالات متحده دیدار کند، اما در نهایت تصمیم می گیرد که منصرف شود و ظاهراً قصد دارد از شرکت کردن هر فقیر دیگر کره جنوبی در این بازی های ساده اما دیوانه وار جلوگیری کند.

همانطور که دانگ هیوک قبلا در مورد فصل دوم بازی Squid Game توضیح داده بود، داستان در حال حرکت به جلوست و روی کارهای گی هون تمرکز دارد که ثابت می کند همه انسان ها ظرفیت خوب بودن را دارند.

داستان فصل دوم سریال بازی مرکب

گی هون ؛ باز هم هنرپیشه اصلی فصل دوم اما این بار ناجی فقرا

دانگ هیوک جزئیات بیشتری درباره فصل ۲ بازی مرکب گفت. فصل دوم سریال Squid Game یک تکامل طبیعی از جایی است که همه چیز در فصل ۱ متوقف شد. این کارگردان چیز دیگری در مورد فصل آینده فاش نکرد. اما می گوید که گی هون تا پایان فصل ۱ بسیار تغییر کرده است. فصل ۲ درباره این خواهد بود که گی هون جدید قرار است چه کاری انجام دهد. اصلا اوضاع با این شخصیت جدید چگونه پیش خواهد رفت. نظر کامل دونگ هیوک را در زیر ببینید:

«من واکنش‌های زیادی از مردم در مورد سریال دیده‌ام، اما نمی‌خواهم فصل دوم را به عنوان پاسخی به آن واکنش‌ها بسازم. فلسفه‌هایی که در فصل اول قرار دادم، طبیعتاً به فصل دوم هم کشیده می‌شوند. به جای تلاش برای برآورده کردن انتظارات بینندگان، من فقط به آخرین لحظه ای فکر کردم که گی هون از سوار شدن به هواپیما منصرف شد و به این فکر کردم که بعداً چه خواهد کرد. طبیعتاً جریانی از رویدادها وجود خواهد داشت که تمام مسیر داستان را به پایان می رساند. هنوز نمی‌توانم جزئیاتی را به اشتراک بگذارم، اما می‌دانید که سئونگ گی ‌هون تا پایان فصل اول به یک شخصیت کاملاً جدید تبدیل شده است. بنابراین، فصل دوم درباره کارهایی است که گی‌ هون جدید قرار است انجام دهد. و این که چگونه همه چیز با این نوع شخصیت جدید آشکار خواهد شد.»

طبق نظر دانگ هیوک، هر اتفاقی که بیفتد، حضور گی هون به عنوان یک شخصیت اصلی در داستان ادامه خواهد داشت. از آنجایی که به نظر می رسد Gi-hun در ماموریتی برای کشف اطلاعات بیشتر درباره سازندگان و مصرف کنندگان نمایش بازی است، این امکان وجود دارد که فصل دوم سریال Squid Game دسته جدیدی از شرکت کنندگان در مسابقه را به تصویر بکشد اما از منظری بسیار متفاوت.

فصل اول بازی مرکب به یکی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس در تمام دوران مبدل شد. بنابراین، طبیعی است که انتظارات برای فصل ۲ به طور قابل‌توجهی بالا باشد. اگر سریال از چیزی که باعث محبوبیت فصل او شده بود بسیار دور باشد، این احتمال وجود دارد که فصل دوم سریال Squid Game مورد استقبال و محبوبیت قرار نگیرد. اما بر عکس این هم ممکن است اتفاق بیفتد.

 منبع:روزیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 9
    مرگ بر امپریالیزم کره جنوبی که با کیم جونگ اون کبیر دشمنی می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس