معاریو: یک زن ایرانی- یهودی از لیدرهای اعتراض های اخیر ایران بود

روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرد که یک زن ایرانی یهودی الاصل مسئولیت هماهنگی اعتراض های اخیر ایران را برعهده داشته است.

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه لبنانی المیادین، روزنامه مزبور اعلام کرد که الهام یعقوبیان که یک زن یهودی الاصل است در همکاری با آمریکا مسئولیت اعتراض های اخیر زنان را در ایران برعهده داشته است.

بر اساس این گزارش، یعقوبیان یک یهودی ایرانی با تابعیت آمریکایی است که سال ها با سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) همکاری دارد.

برخی رسانه ها اعلام کردند که وی اخیرا در تجمع ایرانی های خارج کشور در لس آنجلس حضور داشته و تصاویر وی منتشر شده است.

اخیرا برخی شهرهای ایران شاهد تجمعات اعتراضی پراکنده با تحریک طرف های خارجی بود.

ناصر کنعانی امروز (پنجشنبه) در این باره در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها کسانی ادعای «هواداری» و غمخواری مردم ایران را دارند و شعار «زندگی» و «حقوق بشر» سر می‌دهند که سالهاست با سیاست «فشار حداکثری» و تحریم‌های ویرانگر و فلج کننده» می خواهند مردم ایران را به استیصال کشانده و وادار به تسلیم در برابر خواسته های زورگویانه خود کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: مدعیان امروز هواداری و غمخواری مردم ایران، سالها خصومت و ایران ستیزی را تا بدانجا پیش بردند که داروهای خاص را نیز از «بیماران سرطانی» و «کودکان پروانه ای» این سرزمین دریغ کردند تا مظلومانه پرپر شوند و چشم به روند «زندگی» ببندند.

کنعانی خاطر نشان کرد: در ورای مرزها نیز برخی که حتی یکبار صدای اعتراض آنها نسبت به درد و رنج هموطنان ایرانی شان ناشی از تحریم‌های وحشیانه و فشار حداکثری دشمن علیه مردم ایران بلند نشده بود، این روزها با تجمعات، کنسرت ها و رقص و پایکوبی و بعضا حمله به سفارتخانه‌ها، مدعی هستند که می خواهند «صدای مردم ایران را به گوش جهانیان برسانند!»

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: صدای رسای مردم ایران از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی که آغازگر فشارهای حداکثری دشمنان نیز بود، همچنان این است؛ «ما در زیر بار سختی‌ها و مشکلات و دشواری‌ها قد خم نمی‌کنیم. ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    22 3
    پروژه مهسا امینی، پروژه یهود صهیون بود.
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    11 3
    پروژه مهسا امینی، پروژه یهود صهیون بود. ظاهرا با دادن خوردنی آلوده به مواد سکته زای موساد هم سکته کرده بود. ظاهرا از اول تا آخرش پروژه موساد بوده. (کسانی که می‌گفتن چطور ۱۵ سال گشت ارشاد هست کسی سکته نکرد، اما دقیقا همزمان با اربعین و اجلاس شانگهای و سفر نیویورک و ... بعدش هم چطور انقدر شرارت های هماهنگ و سازمان یافته و خشن ایجاد شد، حق داشتند.)
  • DE ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    16 4
    تف به یهودیان صهیونیست. مرگ بر اسرائیل . اونا هیچ غلطی نمی تونند بکنن. ما وابسته نیستیم
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    5 1
    درودبریهودیت مرگ برصهیونیست ایناداعشین سامری وبلعم وبرصیصایی بی ناموسای قاتل فاسد
    • علیرضا IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      1 0
      مرگ بر یهود . اسراییل تو دل یهوده
  • جاوید ایران اتمی NL ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    شبکه عربستان اینترنشنال رو نابود کنید، تهدید امنیت داخلی عربستان میتونه این پیام ایران رو به گوش عربستان برسونه، عربستان رو نا امن کنید، اینبار اول عربستان بعد اسرائیل. به جان خلیفه عربستان وحشت بندازید، جوری باید عربستان تهدید امنیتی بشه که بن سلمان شلوارش رو خیس کنه. این پیام داده نشه باید منتظر عواقب این عدم پاسخگویی ایران به عربستان باشید، از من گفتن. هم کشور میزبان عربستان اینترنشنال و هم کشور تأسیس کننده اون باید تهدید بشن، یعنی انگلیس و عربستان، در قدم بعدی اسرائیل و امریکا باید درنظر گرفته بشه. ایران باید ماهواره تلویزیونی خودش رو به فضا ارسال کنه و بعد سیگنال عربستان اینترنشنال و بی بی سی رو با روش خاصی که هست هدف قرار بده، یادمه زمان اتفاقات ۸۸ یکبار این کار رو کرده بودیم. حالا هم باید این کار انجام بشه اما دیگه نباید وصل بشه، باید بصورت مستمر این شبکه ها سیگنالش کور بشه و از ساتلایت به زیر کشیده بشن، هرفرکانسی هم که رفتن باید بلافاصله اون فرکانس هم زده بشه، اینجوری دیگه شرکت ها به این تلویزیون ها خدمات نمیدن، جمع کردن ماهواره هارو اصلاً پیشنهاد نمیدم چون کار بیخوده ای هستش.
  • محمود IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    حالا هی ربطش بدین به آمریکا وانگلیس وداعش ،تروریست ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس