دیدار هیأت جبهه خلق فلسطین با معاون سید حسن نصرالله

هیأتی از جبهه خلق برای آزادی فلسطین با معاون دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه و خطرات رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، هیأت «الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین» (جبهه خلق برای آزادی فلسطین) به ریاست «جمیل مزهر» معاون دبیر کل این جبهه با شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کرد.

این هیأت شامل اعضایی از کمیته مرکزی و دفتر سیاسی جبهه خلق بود و در این دیدار «حسن حب‌الله» مسئول روابط فلسطین در حزب‌الله و «عطاالله حمود» معاون او نیز حضور داشت و طرفین به بررسی آخرین تحولات منطقه و خطرات رژیم صهیونیستی و راهکارهای مقابله با آن پرداختند.

در این دیدار بر محوریت مسئله فلسطین و وحدت مواضع پس از دو نبرد «شمشیر قدس» و «وحدت میادین» در مقابله با تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و هتک حرمت قدس و مسجدالأقصی تأکید شد.

بنابر گزارش وبگاه «العهد»، در این دیدار همچنین هتک حرمت مسجدالأقصی توسط شهرک‌نشینان و تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه حاضرین در این مسجد محکوم و تأکید شد که انتفاضه فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و جنین، امنیت دشمن را تضعیف و موجودیت آن را متزلزل خواهد کرد.

دو طرف همچنین به موضوع اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی و نیز پیروزی اخیر مقاومت در غزه پرداخته و شیخ قاسم گفت: ملت فلسطین امروز بیش از هر زمانی به مسیر آزادسازی آتی امیدوار است و عملیات مقاومت مردمی در کرانه باختری، خواب را از چشمان نظامیان صهیونیست خواهد ربود و مقاومت ثابت کرد که تنها گزینه برای آزادسازی سرزمین و اماکن مقدس است.

وی افزود که از دیدگاه حزب‌الله، مسئله فلسطین یک مسئله محوری برای امت و آزادگان جهان است و ما به تحقق پیروزی‌ها برای آزادسازی امیدوار هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    چرا اینها با هم یکی نمی شوند اینجوری قوی تر مشیه جبهه ضد صهیونیصم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس