کد خبر 1422849
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
سرنوشت دردناک دختر تهرانی در ارابه شیطان

پسر جوان که در پوشش مسافربر دختر کارمند را به تله شیطانی انداخته و وی را آزار داده بود، در برابر حکم قطعی اعدام قرار گرفت.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی به نام مهتاب آغاز شد. وی که هراسان و با سر و وضعی آشفته به پلیس آگاهی اسلامشهر رفته بود، از یک پسر پراید سوار که وی را آزار و اذیت داده بود شکایت کرد.

دختر ۳۹ ساله در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من سال‌ها است در یک شرکت کار می‌کنم. صبح‌ها به محل کار می‌روم و عصرها به خانه پدری‌ام در اسلامشهر باز می‌گردم. صبح برای رفتن به محل کارم در اسلامشهر منتظر تاکسی ایستاده بودم که یک پراید سفید مقابل پایم متوقف شد و چون دیرم شده بود منتظر تاکسی نماندم. من که فکر می‌کردم راننده پراید مسافربر است سوار ماشین شدم اما راننده پس از طی مسافتی یکباره تغییر مسیر داد.

من به او اعتراض کردم اما او سیلی به صورتم زد تا ساکت شوم. او مرا بدون توجه به اعتراض‌هایم، به بیابان‌های اسلامشهر برد و آزارم داد. من می‌خواستم هر طور شده از دست او فرار کنم اما او مرا به شدت کتک زد و تهدیدم کرد اگر در این‌باره به کسی حرفی بزنم مرا می‌کشد. او می‌گفت از من فیلم سیاه تهیه کرده تا اگر به کسی حرفی بزنم آبرویم را ببرد اما من موقع پیاده شدن از ماشین توانستم چند شماره از پلاک او را به خاطر بسپارم.

با این شکایت تلاش برای ردیابی پسر شیطان صفت آغاز شد و با اطلاعاتی که دختر جوان به مأموران داده بود عرفان ۳۰ ساله ردیابی و بازداشت شد. وی سعی داشت با دروغگویی خود را بی‌گناه نشان دهد و مدعی بود اصلاً دختر جوان را ندیده و او را سوار ماشین نکرده است.

پسر شیطان صفت در شعبه ۱۹ دادگاه کیفری استان تهران واقع در اسلامشهر پای میز محاکمه ایستاد و به اعدام محکوم شد اما وی به حکم صادره اعتراض و ادعا کرد دختر جوان را آزار نداده است. با اعتراض وی به حکم اعدام، پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و حکم اعدام عرفان شکسته شد.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض ارسال شد. پسر شیطان صفت این‌بار در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد. در ابتدای جلسه دختر جوان درحالی که اشک می‌ریخت گفت: این مرد زندگی‌ام را تباه کرد. هنوز با گذشت یک سال از این ماجرا، شب‌ها کابوس می‌بینم. من دیگر نمی‌توانم به محل کار بروم و خانه‌نشین و افسرده شده‌ام. من برای این مرد حکم اعدام می‌خواهم.

سپس متهم به دفاع پرداخت. وی سعی داشت با دروغگویی خود را بی‌گناه نشان دهد اما قضات دادگاه با توجه به مدرک‌های ارائه شده از سوی دختر جوان و نظر پزشکی قانونی، عرفان را به اعدام محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد و قطعی شد.

منبع: رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    چی شد اعدام شد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس