کد خبر 1423001
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
گزارش فارس از اتفاقات دانشگاه شریف

عصر امروز حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شریف در تجمع اعتراضی شعارهای تندی را علیه مسئولین کشور سردادند که این اقدام با اعتراض تعدادی از دانشجویان طیف مقابل مواجه شد.

به گزارش مشرق، از عصر امروز حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شریف در تجمع اعتراضی شعارهای تندی را علیه مسئولین کشور سردادند.

معترضین همچنین خواهان آزادی دانشجویانی شدند که گفته شده در روزهای اخیر بازداشت شده اند.

نکته قابل تاسف در این تجمع شعارهای رکیک و استادیومی بعضی از دانشجویان بود که در ویدئوهایی که این افراد از تجمعشان  در فضای مجازی منتشر کردند به وضوح شنیده می شود و شاید پیش از این کمتر کسی از دانشجویان دانشگاه شریف چنین ادبیاتی را متصور بود.

با ادامه وضعیت جمعی حدودا ۷۰ نفره از دانشجویان طیف مقابل نسبت به این ادبیات معترض شدند و خواهان برخورد با حرمت شکنان شدند.

تعدادی از دانش‌جویان با هماهنگی مسوولان دانشگاه از درب شمالی خارج شدند.

اما دانشجویان می گویند برخی لیدرها  به پارکینگ رفته و در آنجا بازداشت شدند.

همزمان برخی افرادی در بیرون دانشگاه و در خیابان آزادی تجمع کردند که منجر به ترافیک سنگین در آن محدوده شد و این افراد نهایتا با گاز اشک‌آور پلیس متفرق شدند.

دقایقی بعد وزیر علوم در جمع دانشجویان حاضر شد و به آنها اطمینان داد که موضوع دانشجویان بازداشتی را پیگیری خواهد کرد.

رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف نیز با تاکید بر اینکه فضای دانشگاه شریف آرام است و دانشجویی در این دانشگاه حضور ندارد، گفت: تمام دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه در خوابگاه‌ها مستقر شده‌اند و جوی آرام در دانشگاه برقرار است.

* والدین دانشجویان تحت تاثیرکارخانه دروغ‌پردازی رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان فرزندان ما هستند، به والدین آنها اطمینان خاطر داد که حال دانشجویان خوب است و نباید تحت تاثیر کارخانه دروغ‌پردازی رسانه‌های بیگانه قرار گیرند.

جلیلی خاطرنشان کرد: عصر امروز تجمعی در داخل دانشگاه برگزار شد که اتفاقا در حاشیه این تجمع دکتر زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز در دانشگاه حضور یافت و با دانشجویان و نیروهای پلیس اطراف دانشگاه به گفت‌وگو پرداخت.

وی تاکید کرد که این تجمع تمام شده، دانشجویان از دانشگاه خارج شده‌اند و در حال حاضر دانشجویی در دانشگاه حضور ندارد، مگر دانشجوهایی که در آزمایشگاه‌ها در حال انجام امور تحقیقاتی خود هستند.

رئیس دانشگاه شریف تاکید کرد که مسوولان این دانشگاه پیگیر آزادی دانشجویانی که طی روزهای گذشته بازداشت شده‌اند، هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 78
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    25 16
    اخه الان وقت باز کردن داشنگاه است؟
    • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      8 6
      نه!!!سه سال ديگه به بهانه كرونا بايد بسته ميماند!!!!مدارس هم بيخود باز كردند !!
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      6 4
      مدیران گیج و منگ هستند و این کاره نیستن. باید افراد باسابقه تر جایگزین شأن بشود
    • حامد پلاس IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      2 3
      پاک کردن صورت بحران راه حلش نیست، تا کی دانشگاه باز نشه و اینترنت وصل نشه و تلگرام قطع بشه و ....
    • محمدرضا IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      3 4
      در دانشگاه رو ببندند دهه 70 و 80 یه مشت اراذل هستند درس به چه دردشون میخوره دهه 60 به اندازه کافی دکتر مهندس برای کشور داره
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    74 41
    قانون شکن باید مجازات بشه چه از شریف چه جای دیگه
    • نیل IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      12 9
      درسته اتفاقا قانون اساسی ما نوشته که افراد مسلح نباید وارد دانشگاه و حوزه علمیه بشن..پس کسی که قانون شکنی کرده رو باید مجازات کرد!
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      9 1
      اگه در مدرسه غیرانتفاعی کسی توهینی کنه، کار خلافی کنه حتی کوچک، کلی براش دردسر میشه. چون درس دانش‌آموزان براشون مهمه. حتی ممکنه فرد متخلف اخراج بشه. باید با کسی که داره تخلف میکنه و دانشگاه رو از فضای علمی-منطقی خارج میکنه و به فضای لات بازی و فحاشی و دعوا میبره برخورد کرد. مثلا لیدرهای خشونت و دعوا و پیاده نظام های دشمن در دانشگاه، ۱ هفته محروم از دانشگاه بشن، مسئولین ورودی های دانشگاه ۱ هفته راهشون ندن. اگه به زور بیان توو محروم از انتخاب واحد ترم بعد. بعد از ۱ هفته، که آمد درصورت تکرار تخلف ۲ هفته محروم بشن. بعد درصورت تکرار ۳ هفته. درصورت تکرار ۱ ترم. در صورت تکرار ۲ ترم. در صورت تکرار اخراج. اینطوری جو علمی-منطقی دانشگاه ها و کلاس و پرستیژ دانشگاه حفظ میشه و مکانی با آرامش برای علم و منطق باقی می مونه
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      11 0
      اگه با دانشجوی متخلف برخورد نشه عجیبه! استاد ریاضی شریف نجفی بود که زنش رو با تفنگ کشت! کلی دانشجوی شریف و تهران و ... اوایل انقلاب عضو گروه آدمکش و تروریست مجاهدین خلق بودند و کلی از مردم رو کشتند.
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      0 0
      اظهار نظر برای بیسوادهایی مثل تو ممنوع، بهتره دهنت رو ببندی
  • پاینده بادجمهوری اسلامی ایراننننن IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    46 14
    اعراض بایدبه عدم رعایت مفاداسلامی درفعل وترک فعل باشه فحاشی ولمپنیسم کاری ازپیش نبرده وزامبیسم راتقویت میکند
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    66 28
    به شخصه شاهدم اکثر دانشجویان این دانشگاه به فکر مهاجرتند.حیف این همه هزینه که برای پرورش این بیمعرفتان میشود.همان پول را هزینه پژوهشکده ها و دانشگاه های ارزشی بگذارید بازدهی بسیار بیشتر میشود، الان رتبه های برتر کنکور به دانشگاه های مالک اشتر و امام حسین میروند. دیگر شریف حتی رتبه دهم راهم ندارد.
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      9 2
      دقیقأ همینطور است. دانشگاه شریف دیگر یک دهم جایگاه عملی را که داشت دیگر ندارد. دولت حسن روحانی یکی از اولین پروژه های خود را در دانشگاههای بزرگ و مادر ایران اجرا کرد و با نصب رؤسایی بی نهایت نالایق و مغرض به صورت هدفمند تیشه به ریشه معتبرترین مراکز دانشگاهی و علمی ایران زد. یعنی همان دستورالعمل اروپا در مذاکرات سعدآباد در مورد دانش هسته ای را به تمام رشته های علمی و دانشگاهی تسری داد و نتیجه آن خیانت کم کم دارد آشکار می شود.
    • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 2
      برید ببینید هرسال بالای نود رتبه های دورقمی شریف رو میزنن حتی امسال
    • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      4 9
      چرا چرت میگی .طرف مگه خلع با رتبه زیر ده نره دانشگاه شریف یا تهران .با همین چرت و پرت گویی باعث مهاجرت نوابغ کشور شدید لامذهب ها.
    • معلم IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      3 4
      خب آخه یه چیزی نگو که نشه به زور هم به باور کسی گنجانید. رتبه‌های برتر میرند دانشگاه امام حسین و مالک اشتر ؟؟؟ شما اصلاً رتبه‌ی دو رقمی تو این دو دانشگاه ها نمیبینی برادر من. بالاترین رتبه‌های مهندسی تو شریف و امیرکبیر و بالاترین رتبه‌های علوم پزشکی تو شهید بهشتی و دانشگاه تهران درس میخونند آخه این چیزها که قابل کتمان نیست
    • یوسف از همدان IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      1 1
      این و قبول دارم
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    58 28
    این دانشجوهایی که تحت تاثیر دشمنان ایران هستند به درد کشور نمی خورن آخرش هم بعد از اینکه با هزینه دولت درس خوندن میرن خارج کشور . در ضمن چرا نباید با دانشجوی قانون شکن برخورد بشه ؟ حداقل یکی، دو ترم اخراج بشه تا بفهمه باید مسئولیت اعمالش رو بپذیره
    • آراس IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      2 1
      یعنی همه میدونستن اغتشاشات خوابید، دشمن رو دلنشگاه و ورزشگاه میخواد آتش خاموش شده روشن کنه، دقیقا مسئولین این کار کردن، پای نفوذی درمیان که کاری دانشجو نما ندارن،
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    51 33
    دانشجونماهای گستاخ را اخراج کنید محیط دانشگاه محیط کسب علم هست نه شعار و تظاهرات
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      1 0
      درود بر افراد شجاع، مرگ بر ترسوهای بزدل و مزدور
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    31 39
    این چکاری بود رئیس دانشگاه در دانشگاه بسته مگه زندانه ، شعار بدن باد هواست مگه ۴۰ سال مرگ به امریکا گفتین و منظورتون سیاستمداراشون بودن اتفاقی افتاد تا حضرت عزرائیل نیاد سرجاشون هستن خدا امثال وزیر علوم حفظ کنه که جور تفکرات نادرست بعضی کشید
    • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      6 1
      ما توی آمریکا مرگ بر آمریکا نگفتیم!مشکل اعتراض و شعار دادن نیست بی ادبی نخبه های مملکتمان و البته هدفی که از این کارها دارن
    • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      5 1
      بله ولی اگه یه دانشجو یا نیروی انتظامی جلو در دانشگاه توسط وحوش تروریستی کشته میشد چی ؟
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      5 1
      رئیس دانشگاه نگران آرامش دانشجویان در دانشگاه هست. در رو به روی هزاران دانشجو نبسته، در رو اگر هم بستهند، به روی متخلفین بستند. مسئولیت افت علمی و آرامش دانشجویان دانشگاه و خسارت هایی که وحشی های دانشجونما ایجاد کنند با رئیس دانشگاه هست. آرامش ۵ هزار نفر دانشجوی طالب علم و منطق براش مهم هست و آرامش ۵۰۰۰ دانشجوی منظم رو قربانی خشونتطلبی و دعوادوستی ۲۰۰ نفر نمی کند.
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      7 1
      مگه دانشگاه استادیومه که هر حرف نادرستی بخوان بزنن ، خوبه که باهاشون برخورد میکنن
  • دکتری امیرکبیر IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    12 4
    وقتی یه عده لمپن با پول بابا میرن کلاس های آنچنانی و میشن دانشجوی دانشگاه های رده بالا، خب، بله، بایدم انتظار داشته باشی این وضع رو از همین دانشگاه ها! به همه نمیگم، اما بپذیریم که طیف زیادی از این رتبه های خوب ماحصل زندگی کاملا مرفه و ولخرجی برای تحصیله. یادش بخیر یه زمانی بچه های روستاهای دور افتاده دانشگاه های برتر قبول میشدن...
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      2 0
      خدایی راست میگی
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 3
    همه اغتشاش گرن و الکی خودشون رو به عنوان دانشجوی دانشگاه شریف جا زدندز
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 5
    به حرف دانشجویان نخبه گوش باید داد و برخورد احساسی با این قشر نباید کرد
  • مسعود IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    9 0
    به رهبری توهین شد باید دهانشان شکسته بشه !!!! تمام خطوط قرمز رو رد کردن.
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    7 0
    از اون کارهای زمان خاتمی
  • علی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    7 1
    متاسفم برای دانشجویی با این سطح فرهنگ سخیف و این ادبیات ..... برون ده مهد کودک و مدارس دست و هورایی چیزی بیشتر از این نیست ....
  • بنده خدا IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    7 0
    همچین میگین کسی از دانشجویان دانشگاه شریف همچین ادبیاتی انتظار نداشت انگار که دانشجوها مثلا کی هستن. همین جوانهای کوچه و بازار هستن که دور و بر خودمون هستن و تو استادیوم و زیر کامنت بقیه فحش میدن. انگار از مریخ اومدن! منم ۶ سال دانشجو بودم‌. هم تو خوابگاه هم تو خونه دانشجویی بودم. خیلی از دانشجوها از هر لات و لمپنی بدتر و بی ادب ترن. قطعا که همه اینطور نیستن مثل همه اصناف که باادب و بی ادب داره. اما فکر نکنین دانشجوها تافته جدا بافته هستن. بعدش هم مگه دانشجوی آشوبگر با آشوبگر غیردانشجو فرقی میکنه که وزیر علوم قول پیگیری واسه آزادی اونها داده؟؟؟؟؟ هر کس جرمی مرتکب شده باید مجازات بشه. والا تو قانون اساسی من که فرقی بین دانشجو و غیر دانشجو ندیدم. شما اگه دیدین آدرسش رو به ما هم بدین تا جاهل نمیریم
  • NL ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 3
    لباس شخصی هایی که بیرون از دانشگاه بودند دانشجو بودند؟ تکرار حمله به کوی دانشگاه تهران.
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 0
    افسار پاره کردند
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    7 0
    باید این دانشجوهایی که به مقدسات و ارزش های اسلامی و نظام تواین میکنن اخراج بشن.مگه ما کم استعداد داریم.وقتی کنکور تبدیل به یک صنعت شده یه مشت بچه پولدار میشن دانشجوی شریف و اون انقلابی هایی که در مناطق محروم زندگی میکنن نمیتونن قبود بشن.اگا کنکور عادلانه بود الان ساید خیلی از این جماعت فریب خورده غرب زده رنگ دانشگاه رو نمیدین.با پول بیت المال درس میخونن و به اون دهن کجی میکنن.اینا همون هایی هستن که بعد بارغ التحصیلی مااجرت میکنن و هیچ سودی از تحصیل اونا ررای کشور نیست.
  • یزدان IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 5
    باشه تو راست میگی تو خوبی
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 0
    این ادبیات چاله میدونی در شان یک دانشجو نیست.شنیده بودیم میگفتن جای دانشجو دانشگاه است نه زندان،ولی مشخص شد اینها اسم دانشجو رو فقط یدک می کشند.به چه زبونی بگن دانشجو نیستند.اساتیدشان آتش بیارند.شک نکنید بهشون وعده دادند.
  • آراس IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 0
    نیروی انتظامی با اقتدار وارد دانشگاه بشه دانشجو ضد انقلاب قلع کم کنه تا درس عبرت بشه، این لی لاشون اون روز گستاخ و دقیقا دانشگاه تهران کانون ضد انقلابن، تنون شبکه ضد انقلاب روشن نگه داشتن،
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    6 0
    دانشجوهای دانشگاه دولتی مگه احیانا هزینه تحصیلاتشون رو از انگلیس و امریکا و اسراییل میگیرن که بر علیه نظام شعار میدن و به مسئولان نظام فحاشی میکنن شنیدم به رهبری توهین کردن، بصورت رایگان تو دانشگاه دولتی با هزینه بیت المال و دولت و از جیب مردم درس میخونن، اینا دیگه چرا به ولی نعمت خود جفتک میندازن... حیف نونا، بعضیارو واقعا هوابرداشته یه چیزی ان، ما که دانشگاه آزاد درس خوندیم تا قرونه آخر پولشم دادیم اگه ازین غلطا میکردیم اخراج رو شاخمون بود، واقعا آزادی ازین بیشتر، هیچ جای دنیا سراغ ندارم.
    • محمدرضا IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      1 2
      نه واقعا امثال شما فکر کردید صاحب این مملکت هستید
  • DE ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 0
    خاک تو سر اون دانشجو که عمله امریکا شده .
  • علی IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 0
    تعداد زیادی از دانشجویان این دانشگاه فقط دنبال مهاجرت هستن حیف هزینه ای که دولت از بیت المال مسلمین خرج این نمکنشناس ها میکنه تا برن خارج از کشور و به کشورهای دشمن ایران خدمات ارائه بدن
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    5 1
    داعشجوی غرب زده اعدام باید گردد
  • جواد IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 0
    دانشجویی که خیر و شر و دروغ رو از غیر دروغ تشخیص نده جاش همونجاست
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    10 0
    اگر شماها دانشجوی دانشگاه شریف هستید من افتخار میکنم که بیسوادم .بیسوادترین فرد این کشور بر همچین دانشجوهایی شرف داره .
  • CN ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 0
    اگر افرادی که الفاظ رکیک در دانشگاه استفاده کردند، اخراج نشوند، آینده نه در دانشگاه که در کل کشور را باید گل گرفت
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 0
    هنجارشکن باید مجازات بشه هر کسی که میخواد باشه
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 0
    کسی که حرفی برای گفتن داره داد نمی‌کشه آرام حرف میزنم تا دیگران مجبور به سکوت بشن . وقتی کسی داد میزنم یعنی فقط میخواد از آب گل آلود ....
  • محمد IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 0
    واقعاً تا کی باید شاهد جولان پادوهای رژیم صهیونیستی در ایران باشیم؟؟!! چرا این همه مسامحه و مماشات؟؟ وقتی اساتید غربگرا مانند صادق زیباکلام در دانشگاه مغز دانشجویان ما را شستشو می دهند و نوکری غرب را افتخار می دانند، همین می شود....
  • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 0
    دانشگاه مظهر فساد هست اگر دانشگاه اصلاح شود مملکت اصلاح می شود امام خمینی
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 0
    مگر دانشجویان فراتر از قانون هستند.. با اونها باید طبق قانون برخورد بشه تا محیط جامعه دچار هرج و مرج نشه.. متاسفانه دانشجو به جای کسب علم و آموزش دنبال رو بازی‌های سیاسی و گروهای معاند شده...
  • اراکی IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 0
    ما به این همه دانشگاه و دانشجو نیازی نداریم. ایران به تنهایی به اندازه فرانسه، آلمان و بلژیک دانشجو تولید میکنه. آخه واسه چی؟ این مدرک بدستها هیچ سودی برای تولید کشور ندارن.الان هم که خیلی از دانشگاهها شدن محل تربیت وطن فروش و خائن.
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 0
    دانشگاه‌ها ‌دبیرستان ها حتما باید تعطیل شوند چه حضوری چه غیر حضوری اگر کش تنبان در بره دیگه نمیشه جمعش کرد برخورد فیزیکی بدترین راه حل است وتوده بیطرف را به سمت مخالفین سوق میدهد
  • ایرانی با غیرت IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 0
    بعضی از دانشجویان این دانشگاه صنعتی شریف که در رده بندی دانشگاه های دنیا رتبه 400 را دارد فکر میکنند تافته جدا بافته اند و نابغه عصر حاضر و مسئوولین کشور بایستی به ساز اینها برقصد. این جماعت فکر میکنند که اگر بروند امریکا یا کانادا اینها را روی چشم میگذارند و حلوا حلوا میکنند.
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 0
    مگر عنوان دانشجو مجوز هر گونه بی قانونی است؟ .چرا به افراد مصونیت می دهید؟
  • یزدان IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 1
    ایا دانشجوها هم ارازل و اوباش اجاره ای هستند با جنایتی که دیشب کردید ثابت کردید که چقدر خونخوارید تا میتونید بکشید اشکال نداره
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 0
    هزینه برای دشمن !کسی که حداقل ادب را ندارد ،در سوادش هم سودی برای کشور نخواهد بود.
  • بی نام‌ IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 1
    اصلا حمله به دانشگاه معنی نداره مشرق دانشجویان همه کد دانشجویی دارند خیلی راحت میشه دستگیر کرد حمله و بازداشت کردن تو شب خوب معلومه سو استفاده درست می کنه یکم هم فرماندهان با تفکر عمل کنند
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 0
    مشتی یقه سفید زاده که پدرانشان با اختلاس هزینه های سر سام آور کلاس کنکور های خاص برایشان فراهم کرده اند تا بیایند دانشگاه و اینطور هار شوند. البته این نقص سیستم آموزشی و کنکور هست که در آن یک اکثریت ۷۰ درصدی یک طبقه خاص اختلاسگر میتواند وارد دانشگاه های سطح اول بشود.
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 0
    وقتی حکومت به هر دلیل در تفهیم اقتدار و حاکمیت قانون به چند نوجوان و جوان تربیت نشده ی معتاد به فضای مجازی، ضعف نشان می دهد، آیا این پیام ناتوانی را به کل خلافکاران منجمله مافیاهای لانه ساخته در بخشهای مختلف اقتصادی که با تبانی و همدستی هم مشغول سوءاستفاده از اوضاع هستند، نیز مخابره نمی کند؟
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 1
    ررخورد و ...تا کی؟ مسئولین فاسد و رانتخوار و رانتی که دهه هاست دارن چپاول میکنن و پست دارن و آقازاده هاشون بیت المال رو چپاول میکنن عامل بدنامی دین و نظام و بی اعتمادی مردم میشن اینها حذف شن خیلی چیزها درست میشه دشمن هم سوء استفاده نمیکنه اما حیفدکه اینها شدن خط قرمز نظام و روز بروز گردن کلفت تر میشن
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 3
    اعدام کنید . . . محروم از تحصیل. اصلاً هم ی اساتید رو اخراج کنید. ما بسیجی ها میایم مداخل دانشگاه درس میخوانیم.
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      2 0
      خدا وکیلی تو بسیجی هستی ؟! یا فقط یه ادرس غلط میخوای بدی
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 5
    همین کارارو زمان شاه میکردین خوب بود که! الان بد شد؟...
  • ج د ا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 4
    دانش جویان دیگه از همه قشرهای جامعه نفهمتر و بیشعورتر و ضد انقلاب تر هستند البته به جز برخی از اونها... این چه دانشگاهی است که جوان انقلابی و نماز خوان وارد میشود و پس از یک ترم یا یکسال یک حیوان بی نماز و بی دین و ضد انقلاب از دانشگاه خارج میشود؟؟؟
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 4
    چقدر دردآور است که میبینم نتیجه زحماتم را که بصورت مالیات میپردازم صرف دانشجویان نفهم بی وجدان و نمک نشناسی میشود که نه قدردان هستند و نه لایق این هزینه کردها ، همان بهتر که با هزینه باباشون برن خارج از کشور و با ظرفشویی و حمالی برای ارباباشون به افتخار نوکری برسند
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 0
    با یه نگاهی به مشکلات کشور در اقتصاد و امنیت و ... میشه دید که از مشکلات اصلی، بی توجهی به قانون و محترم بودن قانون شکن هست. مثلا در اقتصاد وقتی دلال و صرافی می‌آیند برای اسکناس (که دولت آن تعهد آن را ساخته) ارزشگذاری و قیمتگذاری می‌کنند، هیچ کس جلوی این تخلف اظهر من الشمس این متخلفان را نمی گیرد و با نرمی مواجه می شوند و متاسفانه در عوض، مردم با سختی مواجه می شوند. در بحث امنیت، وقتی عده ای شرور چه در خیابان چه در دانشگاه، خلافی می کنند، بیشتر بُعد بخشش و آزادکردن زندانی ها مطرح است، تا بُعد محاکمه و مجازات. نرمی خوب است اما وقتی آن نرمی باعث ایجاد سختی ای به مردم نشود. همچون ماجرای خواهش مردم در عدم نرمی با زورگیران. اگر جلوی دلال ها و صراف های متخلف گرفته شود، اوضاع زندگی مردم از سختی به نرمی تبدیل میشود. اگر جلوی اشرار دانشگاه و خیابان گرفته شود، مردم دانشگاه و خیابان اوضاعشان آرام و سختی شان به نرمی تبدیل می شود. از دانشجو تا رهگذر و کسبه و ... . شاید نرمی ای که باعث ورود سختی به دیگری نباشد در شرایطی پسندیده باشد، اما نرمی با متخلف اگر باعث ورود سختی به مردم عادی و بیگناه باشد به نظر می‌آید اشتباه هست. ممنون
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    2 3
    مماشات با دانشجویان هنجار شکن تا کی ؟ مگر خون این ها از سایر مردم رنگین تر است ؟ اینهمه از بیت المال مسلمین برای تحصیل رایگان این ها خرج نشده که در مواقع حساس در جهت منافع ضد انقلاب وطن فروش حرکت کنند…
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 0
    حضوری بیشه یه جور داستانه . غیر حضوری بخواد بشه باید اینترنت را خدا آزاد کنه . چالش این روز های بعضی ها
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 3
    بفرستنشون همون کشورهایی که ازشون خط گرفتن همونجا تحصیل کنن همونجا هم کار کنن به ما چه که پول خرج این بیشعورها کنیم
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 3
    اینها رو اخراج کنید و محرومیت از تحصیل حداقل برای 5 سال براشون در نظر بگیرید. کافیه بفهمن راه مهاجرت و خروج از کشور براشون بسته شده همشون مثل مهسا سکته میکنن و میرن خونه بستری میشن
  • hamid IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    3 0
    با قانون شکنی باید برخورد بشه و کسی مستثنی نیست. مگه دانشجو فرای قانونه؟ البته باید با مسیولان نالایق که باعث نارضایتی مردم میشن و هر ماجرایی به بحران تبدیل میشه محکم برخورد کرد
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    6 2
    ریشه مشکلات را حل کنید ۹۰ درصد اعتراضات میخوابد و دشمن نمی‌تواند موج سواری کند. ریشه در بی عدالتی اقتصادی و اجتماعی و عدم شفاف سازی است. و گر نه اینها جوانان نخبه بعد از انقلاب هستند. چرا دیگر پولدارهای شمال شهر شلوغ نمی‌کنند؟ چون ثروت بادآورده از طریق رانت و فساد در همین سیستم گرفتند. می‌بینید اعتراضات بین قشر متوسط و فقیر است، همان مستضعفین سابق.
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      0 0
      اتفاقا همون قشر مرفه آتیش بیار معرکه هستنن خواستار ولانگاری بیشتر هست.
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 5
    اینا هم چون دردانشگاه صنعتی شریف درس میخونن فکرمیکنن تحفه هستند!!!
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    درود خدا بر قهرمانان و شجاعان تحصیلکرده کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس