کد خبر 1423055
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
شکست دادن ایران سخت است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است شکست دادن این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا به خاطر ارتباط خوب بین اعضای تیم سخت است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران با کسب سه پیروزی در مرحله مقدماتی فوتسال آسیا برابر اندونزی، چین تایپه و لبنان به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ایران از ساعت ۱۱:۳۰ فردا سه شنبه در مرحله یک چهارم به مصاف تیم ویتنام می‌رود و با برتری در این دیدار جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کند.

وحید شمسایی سرمربی ایران بعد از انجام آخرین بازی مرحله مقدماتی برابر لبنان گفت: رابطه خوب در تیم ما باعث شده است که در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به سختی شکست بخوریم.

شمسایی با اشاره به بازی دادن همه نفراتش به صورت چرخشی تاکید کرد: استفاده چرخشی از بازیکنان استراتژی ما بود. به بازیکنانمان نیاز داشتیم تا برای مرحله یک چهارم نهایی آماده باشند. من از نتیجه راضی هستم. با ۱۰ بازیکن جدید، به زمان نیاز داریم تا به هماهنگی برسیم.

وی درباره ارتباطش با بازیکنان تیم ملی ایران تصریح کرد: من پیوند خاصی با بازیکنان دارم و این فقط محدود به فوتسال و سرمربی بودن نیست. من با بازیکنان دوست و رفیق هستم.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تیم ملی ایران هر ۹ گل دیدار با لبنان را بدون استفاده از تاکتیک پاورپلی به ثمر رساند. شمسایی در این خصوص گفت: استفاده از پاور پلی در دو زمان صورت می‌گیرد. اول برای داشتن مالکیت توپ. دوم در صورتی که تیم از حریف عقب باشد که در این صورت ریسک می‌کنیم تا از این تاکتیک برای گلزنی استفاده کنیم. تاکنون در این مسابقات از حریف عقب نیفتاده‌ایم و امیدوارم در ادامه هم مجبور نباشیم از این تاکتیک استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره مسلم اولادقباد که بالاخره پایش در مسابقات قهرمانی آسیا به گلزنی باز شد، اظهار کرد: منتظر گلزنی او (مسلم اولادقباد) بودیم، اما او همیشه مشغول کمک به تیم است. در نهایت، امروز شاهد گلزنی او بیش از یک بار هستیم و این مایه دلگرمی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 0
    تیم همیشه قهرمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس