مسخره است که رونالدو روی نیمکت باشد!

اسطوره باشگاه منچستر یونایتد از نحو برخورد با ابرستاره پرتغالی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، روی کین یکی از کاپیتان‌های تاریخی منچستریونایتد (۴۸۰ بازی بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۶)، سخنان تندی علیه شیاطین سرخ انجام داد.

پس از شکست سنگین منچستر مقابل سیتی (۳-۶)، ستاره سابق ایرلندی که اکنون مفسر شبکه اسکای اسپورت است، از نحوه رسیدگی به وضعیت کریستیانو رونالدو انتقاد کرد.

کین در این زمینه، گفت: فکر می‌کنم در منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو بی احترامی می‌کنند. آنها باید مدت‌ها قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات او را رها می‌کردند. فکر می‌کنم مربی [اریک تن هاگ] به او چسبیده است. نمی‌توان گفت که به گزینه‌هایی نیاز دارید و سپس رونالدو را روی نیمکت بگذارید.

مسخره است که رونالدو روی نیمکت باشد!

وی افزود: او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. ما می‌دانیم که تن هاگ از رونالدو استفاده نخواهد کرد، او این کار را در دو بازی اروپایی [با رئال سوسیداد و شریف در لیگ اروپا شروع کرد] انجام داد. فقط این کارش زشت تر می شود. رونالدو اکنون با انگیزه جام جهانی ۲۰۲۲ است، اما اگر هفته به هفته روی نیمکت بماند، خوب نمی شود. مسخره است که فردی با کیفیت او روی نیمکت بنشید.

از زمان ورود اریک تن هاگ به منچستریونایتد رونالدو از ۱۰ بازی تنها در سه بازی (برنتفورد، رئال سوسیداد و شریف) در ترکیب اصلی بوده و مقابل منچسترسیتی هم نیمکت نشین بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دکتر DBA IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    لعنت خدا بر تن هاخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس