امیر آشتیانی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با خانواده شهید همدانی دیدار کرد و گفت: آن شهید با دلسوزی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و آبروی خود برای انقلاب جانفشانی می‌کرد.

به گزارش مشرق، امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی با خانواده این شهید دیدار کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به آیه شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا»، گفت: شهدای عزیز ما با خداوند عهدی نا گسستنی داشتند و سردار شهید همدانی هم با اخلاص و پایداری در این مسیر گام برداشت و به خیل یاران شهیدش پیوست و به عهد خود وفا کرد.

وی با اشاره به اتفاقات و رویدادهای اخیر در کشور، افزود: در این ایام، وجود شخصیت‌هایی مانند شهید همدانی بیش از پیش احساس می‌شود و همه به یاد دارند که آن شهید با چه دلسوزی نسبت به انقلاب و ملت غیور اسلامی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و آبروی خود برای انقلاب جانفشانی می‌کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به خدمات بسیار بزرگ شهید همدانی در دفاع مقدس، سپاه، بسیج و دفاع از حرم و جبهه مقاومت وی را فردی ممتاز، مبتکر، دوراندیش، صبور، دلسوز، پا در رکاب و ولایتمدار دانست و گفت: عمر پر ثمر ایشان در راه خدا و جهاد در راه خدا صرف شد و خداوند به اعمال انسان‌های خالص که برای رضای او قدم بر می‌دارند، برکت می‌دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین با اشاره درخشندگی این شهید در میان خیل شهدای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: درخشندگی شهدا همانند آفتاب است و این روشنایی در هیچ شرایطی پنهان شدنی نیست و شهید همدانی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.

در این دیدار همچنین همسر شهید همدانی با اشاره به خصوصیات شهید همدانی در راه خدمت به نظام اسلامی خستگی ناپذیری و تلاش مخلصانه را ویژگی‌های این شهید برشمرد و گفت: شهید همدانی دلبسته نظام و ولایت و عاشق ملت عزیز ایران بود و پس از سال‌ها مجاهدت در همین مسیر نیز جان خود را فدا کرد.

سردار شهید حاج حسین همدانی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و همچنین از فرماندهان محوری جبهه مقاومت بود که سر انجام در شانزدهم مهر ۹۴ در حلب سوریه به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس