کد خبر 1439315
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

همیشه ثروتمند شدن را جزو محالات خود رد زندگی ام میدانستم اما وقتی که خواستم با تجارت این را امتحان کنم پی بردم که پولدار شدن سخت نیست کافیست مسیر درست را انتخاب کنیم و خواهیم که موففق شویم من با همین باور توانستم در حوزه کود ثروتم را چند برابر کنم.

کود ارگانیک

قیمت کود ارگانیک به عوامل متعددی بستگی دارد که خواهید خواند،کودهای ارگانیک از مدفوع حیوانات اهلی به دست می آید و در زمانهای قدیم نیز استفاده از این کود به دلیل ویژگی که داشته بیشتر بوده است. بهتر است برای خرید کود ارگانیک به روستاها مراجعه کنید زیرا در این مکانها کودهای ارگانیک بهتری به دلیل وجود دام و طیور وجود دارد.

در زمانهای قدیم افرادی که در روستاها زندگی می کردند علاوه بر کشت و برداشت محصولات کشاورزی به پرورش دام نیز مشغول بودند و از هر دو کار به درامد مناسبی می رسیدند و کم کم از فروش فضولات دامی خود به سود بیشتری دست یافتند.

کود مرغی یکی از بهترین کودهای ارگانیک می باشد که به صورت صنعتی نیز تولید می شود که این کود دارای ازت بیشتری نسبت به باقی کودهای ارگانیک موجود در بازار می باشد.

بنابراین بهتر است در زمان مصرف آن با توجه به محصول زیر کشت اندازه مناسب از آن را مصرف نمایید که گیاه شما دچار سوختگی نشود.

آسان ثروتمند شدن را با کود تجربه کردم

کود میکرو المنت

قیمت کود میکرو المنت در بازار امروز بسیار مناسب است،همان طوری که قبلا بیان نمودیم در فرمولاسیون کودهای میکرو، روی، آهن، مس، منگنز، بور، نیتروژن و مس وجود دارد که هر کدام از آنها، فواید زیادی برای گیاه دارند که ما به طور خلاصه برای شما شرح می دهیم: آهن: وجود آهن برای رشد و تشکیل سبزینه گیاهان ضروری است و عنصری حیاتی در زندگی گیاهان محسوب می شود. بهتر است بدانید که علت اصلی کمبود آهن در خاک، وجود بی کربنات است که باید از خاک حذف شود تا جذب آهن در خاک صورت گیرد. عنصر روی: مهمترین و اصلی ترین عنصری برای افزایش کمی و کیفی رشد گیاه، روی است که بر رشد گیاه و عمل فتوسنتز تاثیر مستقیم می گذارد.

کمبود روی در گیاهان موجب کاهش تولید هورمون می شود و عوارضی مانند کوتاهی برگها و کوتاه شدن مانگره ها را برای گیاه به همراه دارد و موجب زرد شدن برگها می شود. عنصر منگنز: عامل اصلی عمل تولید اکسیژن و عمل فتوسنتز در گیاهان عنصر منگنز می باشد. عنصر منگنز از گیاه در برابر آفات، امراض و قارچها محافظت می کند و باعث محکم شدن ساقه گیاهان می شود.

آسان ثروتمند شدن را با کود تجربه کردم

کود زیستی مایع

قیمت کود زیستی مایع باعث پرفروش تر شدن این محصول شده است،اکثر کارخانجات و مراکز تولید مواد غذایی به دلیل کاهش مخارج و بهینه سازی هزینه های تولید دست به تاسیس و راه اندازی مراکز پرورش و باغات می کنند تا محصولات تولید شده را به صورت مستقیم به فراورده های مختلف تبدیل کنند.

انواع کودهای زیستی بارور یکی از محصولات و موادی است که این مراکز برای رشد و باردهی محصولات خود مورد استفاده قرار می دهند و هر ساله حجم بالای از آنها را برای مصارف خود تهیه می کنند.

آسان ثروتمند شدن را با کود تجربه کردم

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس