من نیز مانند سایر جوانها در آرزوی ثروتمند شدن بودم که این آرزو با ورود به عرصه تجهیزات پزشکی تبدیل به واقعیت شد و من را به سمت زندگی بهتر هدایت کرد. در ادامه جهت ایده گرفتن با چند مورد از وسایل تجهیزات پزشکی آشنا خواهید شد.

سرنگ شیشه ای

قیمت سرنگ شیشه ای نسبت به سرنگ های پلاستیکی یکبار مصرف بیشتر است این سرنگ موارد مصرف مختلفی دارد که چند مورد را بیان می کنیم، سرنگ شیشه ای در صورت نبود سرنگ پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین سرنگ شیشه ای در مواقعی که استفاده از مواد اسیدی یا موادی که در اثر برخورد با پلاستیک آسیب می بینند کاربرد دارد. در مواردی که استفاده از سرنگ پلاستیکی مناسب نیست از این نوع سرنگ شیشه ای استفاده می شود.

چگونه تجهیزات پزشکی نیرو محرکه ای برای ثروتمند شدن من شد

گان بیمار اتاق عمل

قیمت گان بیمار اتاق عمل در زمانی که این محصول را از تولید کننده مستقیم گان اتاق عمل خریداری شود ارزانتر خواهد بود. می توان گفت در اوایل گان ها را به رنگ سفید می ساختند. و از آن جایی که فضای اتاق عمل هم سفید بود این امر باعث اذیت شدن چشم های کادر اتاق عمل می شد. و برای همین تصمیم گرفتند گان های اتاق عمل را با رنگ های دیگری بسازند که امروزه گان ها به رنگ های سبز، خاکستری روشن و آبی روشن دیده می شوند. در کل رنگ گان موضوع مهمی است چون بینایی و دید پزشک را تخت تأثیر قرار می دهد. مثلاً رنگ های سبز و آبی دید جراح را تقویت می کند. پس همه افراد حاضر در اتاق عمل باید گان های استریل با رنگ های مشخص را بپوشند تا افراد استریل از غیر استریل مشخص شود.

چگونه تجهیزات پزشکی نیرو محرکه ای برای ثروتمند شدن من شد

گان جراحی اسپان باند

قیمت گان جراحی اسپان باند در مراکز مختلف متفاوت می باشد که باید قبل از خرید قیمت آن را از چند مرکز فروش استعلام کنید تا گان جراحی را با قیمت مناسب تهیه کنید. گان ها در پک های جراحی که در اتاق عمل وجود دارد هستند. این پک ها تا 3 سال تاریخ مصرف دارند و اگر جراح متوجه شدی که یک پک قبلاً باز شده یا پاره شده اصلاً نباید از آن پک استفاده کند. باید علاوه بر گان هایی که در پک هستند یک سری گان به صورت جداگانه وجود داشته باشد که اگر یکی از گان های درون پک قبل از استفاه غیر استریل شد گان اضافی وجود داشته باشد. نکته دیگری که در انتخاب گان وجود دارد این است که گان ها باید در مقابل شست‌وشوی روزانه و با مواد شیمیایی قوی مقاومت بالایی داشته باشند و خراب نشوند و رنگ خود را از دست ندهند. در واقع گان های جراحی باید ضد آب ژاول باشند.

چگونه تجهیزات پزشکی نیرو محرکه ای برای ثروتمند شدن من شد

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس