رویارویی ژرمن‌ها با ماتادورها در فرش قرمز جام جهانی

دومین دیدار ژرمن‌ها با ماتادورها در حالی رقم خواهد خورد که آلمان‌ها نگران تکرار کابوس خداحافظی زودهنگام از مرحله گروهی جام جهانی برای دومین دوره متوالی هستند.

به گزارش مشرق، تیم ملی آلمان فردا یکشنبه در دومین دور از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه البیت به مصاف همتای اسپانیایی خود می‌رود.

تیمی که در نخستین بازی گروهی، در مصاف به ژاپن شکست تلخ ۲ بر یک را تجربه کرد و تلخ‌تر آنکه شاهد پیروزی ۷ بر صفر اسپانیا مقابل کاستاریکا بود؛ ماتادورها با ۳ امتیاز در کنار نزدیک‌ترین حریف خود در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار گرفتند و آلمان و کاستاریکا به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

ژرمن‌ها که در سال‌های ۱۹۵۴، ۱۹۷۴، ۱۹۹۰ و ۲۰۱۴ قهرمان جام جهانی شده‌اند، در ۲۰۱۸ روسیه در مرحله گروهی حذف و به خانه بازگشتند. تجربه‌ای که با شکست در بازی نخست مقابل ژاپن، امکان تکرار آن وجود دارد و وضعیت آلمان‌ها را در مقابل اسپانیا، آسیب‌پذیر کرده است.

این در حالی است که تیم ملی اسپانیا ۳۴ سال است که در هیچ تورنمنت بزرگی مقابل آلمان شکست نخورده است و آخرین رویارویی بین دو تیم با پیروزی قاطع تیم ماتادورها با نتیجه ۶ بر صفر در لیگ ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید؛ چنانچه لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا پس از پیروزی پرگل مقابل کاستاریکا گفت: ما تیم جوانی داریم و توانایی‌ها و شایستگی‌های خود را نشان دادیم. ما به مصاف آلمان خواهیم رفت و واقعاً یک مسابقه عالی بین ما خواهد بود.

از سوی دیگر، ‌ ژرمن‌ها بخت همراهی هواداران خود را هم تا حدودی از دست‌ داده‌اند زیرا نسبت به کسب نتیجه مثبت مقابل اسپانیا خوش‌بین نیستند. شاهد مدعا نظرسنجی انجام شده توسط شرکت تحقیقاتی بازار جهانی "You Goff" در روز جمعه است که اعلام کرده ۴۵ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نشان دادند که تیم هانسی فلیک بازی را واگذار خواهد کرد، ۱۳ درصد پیش‌بینی کردند که بازی با تساوی به پایان می‌رسد، در حالی‌ که تنها ۱۱ درصد اعلام کردند آلمان برنده می‌شود و ۳۰ درصد باقی‌مانده هیچ پاسخی ندادند.

علاوه بر این، ۵۵ درصد از هواداران تأیید کردند که علی‌رغم برگزاری بازی در عصر یکشنبه، بازی را تماشا نخواهند کرد، در حالی‌ که ۳۳ درصد قصد دارند برنامه دیگری را در کشور تماشا کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس