رئیسی: نیروی دریایی ارتش جلوه‌هایی از اقتدار، نوآوری و خلاقیت را به همراه دارد

رئیس جمهور گفت: باید به نیروی دریایی ارتش افتخار کرد که جلوه‌هایی از اقتدار، ابتکار، نوآوری و خلاقیت را به همراه دارد.

به گزارش مشرق، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز ۶ آذرماه در حاشیه رژه نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا ضمن ارائه ارزیابی خود از این بازدید گفت: امروز به عنوان روز نیروی دریایی ارتش یاد آور شهامت، شجاعت، دلاوری و اقتدار نیروی دریایی ماست. به همین دلیل همواره باید این روز را به عنوان روز نمادین برای توجه به نیروهای دریایی ارتش گرامی داشت.

رئیس جمهور افزود: باید به نیروی دریایی ارتش افتخار کرد که جلوه هایی اقتدار، ابتکار، نوآوری و خلاقیت به همراه خود دارد.

رئیسی: اقتدار و نوآوری از جلوه‌های نیروی دریایی ایران است

وی با اشاره به گام های بلند نیروی دریایی ارتش پس از دوران دفاع مقدس گفت: حضور نیروهای دریایی نه فقط برای امنیت مرزها بلکه برای حضور در اقیانوس ها و حمایت از فعالیت های اقتصادی و تجاری در آبراه های بین المللی بسیار اطمینان بخش است.

رئیسی با بیان اینکه گسترش فعالیت های اقتصادی و توسعه تجاری با حضور نیروهای دریایی ارتش امکان پذیر است تصریح کرد: با وجود تهدیداتی که امروز در آب های بین المللی و بخش های مختلف اقیانوس ها وجود دارد، حضور نیروی دریایی برای فعالان اقتصادی اطمینان بخش است.

وی گفت: از دوستانمان در نیروی دریایی ارتش بابت برقراری امنیت کشتی رانی در منطقه، دفاع و امنیت کشور، صیانت از سکوها و همه منافع جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان تشکر می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس