ستار همدانی

بازیکن تیم ملی کشورمان در دیدار جام جهانی فرانسه مقابل آمریکا گفت: غیرت ایرانی اینقدر زیاد بود که خود به خود بخواهند آمریکا را تحت هر شرایطی شکست بدهند.

به گزارش مشرق، ستار همدانی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و عضو تیمی که به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه رفت در گفتگو با مشرق، درباره اظهارات عجیب سرمربی اسبق تیم ملی آمریکا در جام جهانی فرانسه، شرایط این روزهای تیم ملی و صحبتهای یورگن کلینزمن واکنش نشان داده و اظهاراتی را مطرح کرد.

* خبر دارید که سرمربی وقت تیم آمریکا گفته قبل از بازی ایران پاسپورت های بازیکنان ایرانی جمع شده و امنیت خانواده شان به خطر افتاده بود تا حتماً بازی آمریکا را ببرند؟

اصلاً چنین چیزی نشد! اصلا اتفاقی شبیه به این هم رخ نداد! به هیچ عنوان این را تایید نمی کنم و صددر درصد آن را تکذیب می‌کنم. غیرت بازیکنان ایرانی اینقدر بالا و زیاد بود که نیازی به توصیه کادر فنی هم نداشتند.

ادعای سرمربی آمریکا درباره ایران دروغ است/ او اجیر شده جنگ روانی به راه بیندازد/ آمریکایی ها بازی کثیفی را شروع کردند

* پس چرا سرمربی تیم آمریکا چنین ادعایی کرده است؟

قطعاً این آقا اجیر شده آنهاست. متاسفانه دارند یکسری مسایل را مطرح می کنند تا روحیه تیم ما را خراب کنند. آنها می‌دانند که ما با یک مساوی هم به دور بالا می رویم ولی تیم خودشان به برد نیاز دارد.

ادعای سرمربی آمریکا درباره ایران دروغ است/ او اجیر شده جنگ روانی به راه بیندازد/ آمریکایی ها بازی کثیفی را شروع کردند

* شما در آن شب تاریخی از ابتدا تا انتها به همراه تیم ایران در استادیوم و روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی بودید. جو تیم ملی چطور بود؟

کاملاً غیرتی، پرشور و اشتیاق بودیم. تیم ما از شب قبل میدانست میخواهد برنده شود. ما ایرانی ها به اندازه کافی انگیزه برای شکست دادن امریکا داشتیم.

* فکر می کنید با راه انداختن این جو رسانه ای چه اهدافی را در نظر دارند؟

آنها می‌خواهند به زور هم که شده ما را مغلوب کند اما ما هیچ زمان زیر بار حرف زور نمی رویم و مقابل این قبیل مسائل می ایستیم.

* شنیدید که یورگن کلینزمن هم مطالبی را درباره به تیم ملی ایران مطرح کرده است؟

همه اینها جنگ های روانی است. من نمی خواهم اسم کسی را ببرم ولی قبل از بازی ایران با آمریکا چرا باید چنین اتفاقاتی بیفتد؟ اینها همه هدفمند هستند.

ادعای سرمربی آمریکا درباره ایران دروغ است/ او اجیر شده جنگ روانی به راه بیندازد/ آمریکایی ها بازی کثیفی را شروع کردند

* درباره جو تیم برای بازی ایران و آمریکا در جام جهانی فرانسه بگویید؟

همه هیجان زده بودیم و می دانستیم که یک دنیا منتظر نتیجه این بازی است. می دانستیم همه ایرانی ها در داخل کشور دلشان با ماست و می خواهند برنده شویم. قطعاً این بار هم همین طور است و کل ملت ایران پشت تیم ملی هستند و می خواهند ایران برنده شود. متاسفم برای آمریکایی‌ها چنین بازی کثیفی را براه انداخته اند. قطعا تیم ایران تحت تاثیر این مسایل قرار نمی گیرد.

* درباره بازی قبل مقابل ولز چه صحبتی دارید؟

متاسفانه کارلوس کی روش در بازی اول چیدمان درستی در ترکیب تیم نداشت. خط هافبک و دفاع ما کند بودند و اصلاً رو به جلو حرکت نمی‌کردند ولی دیدیم در نیمه دوم که تغییرات ایجاد شد شرایط برای ایران بهتر بود و توانستیم دو گل به انگلیس بزنیم. این وضعیت در بازی ولز از ابتدا شروع شد و یک روز به یاد ماندنی را برای فوتبال ایران رقم زد.

* از تیم آمریکای این دوره چقدر شناخت دارید؟

ما با یک تیم بسیار قدرتمند و موذی بازی داریم. آنها دو مساوی گرفته اند تا بگویند ما نمی بازیم. آنها طوری مقابل انگلیس بازی می کردند که آنها را مجاب می کردند پشت توپ بایستند. جسورانه فوتبال بازی می کنند ولی ما باید در بازی آمریکا شگفتی سازی کنیم.

* فکر می کنید ایران برای مساوی به میدان برود یا برد؟

اگر برای مساوی به زمین برویم کار خودمان را سخت می کنیم. ما باید برویم تا برنده شویم. فکر کردن به مساوی هم خطرناک است. چون آن ها برد لازم دارند.

* ما در این دوره ۴ بازی خواهیم کرد؟

ان شا الله! این بچه ها فوتبالیست های بزرگی هستند که می‌تواند تاریخ‌ساز شوند. من مطمئنم این اتفاق می افتد. حتی اگر در این بازی هم شرایطی رقم بخورد که خدای نکرده صعود نکنیم اما مردم فوتبال فهم ما می فهمند که بچه ها زحمت شان را کشیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیف IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    20 1
    قطعاً اینگونه خزعبلات صرفاً یک جنگ روانی برای برهم زدن تمرکز بازیکنان ما هست و ایضا از ضعف و ترس‌شون. البته باید بهشون حق داد! بعد از اون بازی یکدست و هماهنگ بچه‌های ایران مقابل ولز آمریکایی‌ها بشدت گورخیدن و رو آوردن به اراجیف‌گویی!!!
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    17 2
    میدونه که میبازن فرار به جلو کرده و میخواد پیشاپیش توجیه کنه باختشون رو...
  • پری مجرد 43 ساله IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    19 1
    به ضرس قاطع میگم در بازی سه شنبه شب ایران با اقتدار آمریکا رو به چهارمیخ می کشد
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    2 21
    woman- life - freedom
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      4 1
      برو اغتشاشو
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      5 1
      خف مث خفه
    • رحمت عیدی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      از کمپ آلبانی،از مرکز اعتدال سعودی، از یگان سایبری موصاد، تروریست کومله دمکرات یا اغتشاشو داخلی بالاخره هر خری هستی(البت بلانسبت خر) وِز وِز نکن اینجا عرصه سیمرغ است و ماجرا هم تموم شد دیگه الان نوبت مگس کش و پیف پافه
    • IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      1 0
      لعنت بر اغتشاشگرپرور
  • نادر IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    12 1
    پس حسابی از بازی بچه‌ها ی تیم ملی ترسیده اند
  • مسعود IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    8 0
    ۴-۰آمریکارا میبریم
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      خخخخخخخ حوک نگو
  • فرزاد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    9 0
    ان شاالله یه عین الاسد دیگه تو راهه هههههههههههههههههههههه مرد ایرانی غیرت
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    شرایط آب و هوای منطقه و جو و اتمسفر زمین بازی قطعا بنفع و سود تیم ملی ایرانه ، اگ بچه ها از این فرصت بتوانند بنحو احسن استفاده کنن قطعا حریف را شکست خواهند داد ، وقتی در خانه ی خودشان تیم های مدعی چون استرالیا و آمریکا را ک شکست شون دادیم
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    ایرانی .رفاه. ازادی
  • مرتضی فرزند ایران IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    یاد فیلم مصادره افتادم ...خخ گروگان گرفتن خانواده بازیکن ها رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس