کد خبر 1440306
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

جزیره کیش یکی از مقاصد مهم گردشگران ایرانی و غیرایرانی است. در این جزیره زیبا انواع هتل‌ های لوکس وجود دارد که مکانی مناسب برای اقامت گردشگران است. اگر قصد رزرو هتل کیش دارید، می ‌توانید به سامانه ‌های رزرواسیون هتل مراجعه کنید. این سامانه‌ ها با جدیدترین هتل کیش همکاری داشته و به علت قرار دادهای طولانی مدت، معمولا قیمت رزرو بسیار پایین ‌تری از نرخ مصوبه دارند. در این مطلب قصد داریم راجع به جدیدترین هتل‌های کیش صحبت کرده و ویژگی هر کدام را بر شماریم. علاوه بر این سامانه رزرواسیونی معرفی خواهیم کرد که برای رزرو هتل کیش و سایر نقاط در ایران تخفیف‌های دائمی و ویژه‌ای دارد.

معرفی جدیدترین هتل های کیش

رزرو هتل در جزیره کیش برای مسافران همواره هیجان بالایی را به دنبال دارد؛ زیرا برخی از آن ها امکانات بسیار جالبی را در اختیار مسافران قرار می دهند. از پنجره های رو به دریا بگیرید تا امکان اقامت روی دریا مواردی هستند که مسافران را به وجد می آورند. اما قبل از رزرو هتل باید اطلاعات کلی درباره آن ها به دست آورید. به همین دلیل قصد داریم در ادامه چند مورد را برای شما معرفی کنیم:

هتل پالاس کیش

هتل پالاس یکی از جدیدترین هتل های کیش است که در اسفند سال 1400 افتتاح شده است. این هتل حدود 10500 متر مساحت دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص آن بسیار مورد توجه است. این هتل پنج ستاره در 15 طبقه و 233 واحد طراحی شده است. ارتفاع زیاد ساختمان هتل باعث شده تا منظره اطراف از دید طبقات بالای هتل بسیار زیبا و چشم‌نواز باشد از جمله مزیت‌هایی که برای هتل پالاس کیش مطرح می ‌شود، این است که امکان دسترسی به ساحل خلیج فارس از این هتل بسیار آسان است.

علاوه بر این هتل پالاس به مسیر ویژه دوچرخه ‌سواری، صخره خرچنگ ‌ها، مرکز بولینگ، مرکز خرید کوروش مال و مرجان مال و بسیاری دیگر از مراکز تفریحی تجاری کیش بسیار نزدیک است.

جدیدترین هتل کیش از لوکس تا مقرون به صرفه

هتل مارینا کیش

هتل مارینا نیز جزو جدیدترین هتل کیش به شمار می‌آید. این هتل 5 ستاره بوده و در سال 1390 کار خود را آغاز نموده است. این هتل جدید در کیش دارای ساحل اختصاصی برای مسافران است و به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد. نزدیکی هتل مارینا به بسیاری از نقاط تفریحی و تجاری کیش، یکی دیگر از مزیت‌ های این هتل است.

در دو طرف هتل شاهد ساحل مرجانی و بسیار زیبا خواهید بود که در ترکیب با فضای سبز اطراف منظره‌ ای زیبا را می ‌سازد. علاوه بر آن، معماری هتل مارینا نیز بسیار منحصر به فرد بوده و ترکیب بسیار زیبایی را در کنار طبیعت بکر خلیج فارسی به وجود آورده است. هتل مارینا در دو طبقه و 186 واحد مجزا طراحی گشته است.

هتل بین ‌المللی کیش

هتل بین ‌المللی کیش یکی دیگر از هتل ‌های زیبا و جدیدترین هتل این جزیره است که می‌توانید در آنجا اقامت داشته باشید. این هتل در سال 1396 افتتاح شده، حدود 16000 متر مربع مساحت داشته و جزو جدیدترین هتل 5 ستاره کیش به حساب می ‌آید. 13 طبقه بنا و 342 واحد مجزا در مجموع هتل بین‌ المللی کیش را تشکیل می ‌دهند. این هتل به مرکز خرید ونوس و مریم بسیار نزدیک است. علاوه بر این با اقامت در هتل بین ‌المللی کیش دسترسی راحتی به اسکله تفریحی کیش نیز خواهید داشت. منوی غذایی متنوع، اتاق ‌های لوکس همراه با امکانات رفاهی زیاد، استخر روباز، سالن ماساژ، سالن بازی کودکان و ... از جمله امکانات این هتل در کیش است.

جدیدترین هتل کیش از لوکس تا مقرون به صرفه

هتل ترنج

هتل ترنج جدیدترین هتل ساخته شده در کیش با طراحی بسیار خاص است. این هتل 5 ستاره بوده و در سال 1394 احداث گشته است. هتل ترنج در قسمت بکری از منطقه شمال غربی کیش واقع گشته است. این هتل جزو خاص ‌ترین و جدید ترین هتل کیش محسوب می ‌شود که در دو بخش طراحی شده است. بخش اول ظاهری شبیه به بته جقه داشته و کاملا روی آب است. بخش دوم نیز طبقاتی بوده و در قسمت ساحلی جزیره احداث شده است.

یکی از ویژگی ‌های این هتل آن است که اتاق ‌ها دارای یک دریچه شیشه‌ای کوچک در کف و در بالکن اتاق هستند. این دریچه شیشه ‌ای کمک می ‌کند تا زیبایی‌های خلیج فارس را به شکل ملموس ‌تری ببینید و حس و حال خلیج را بهتر درک کنید. اگر به دنبال خاص ‌ترین و جدید ترین هتل کیش هستید، می‌ توانید روی هتل ترنج حساب ویژه ‌ای باز کنید.

جدیدترین هتل کیش از لوکس تا مقرون به صرفه

هتل ایران کیش

یکی دیگر از هتل‌ های 5 ستاره که جزو جدیدترین هتل کیش نیز به حساب می ‌آید، ایران کیش است. این هتل در سال 1393 و به شکل دو برج مجزا طراحی گشته است. ایران کیش دارای 128 واحد بوده که هر کدام از اتاق ‌ها منظره منحصر به فردی را برای شما به نمایش می‌ گذارند.

در قسمت ضلع شمالی می ‌توانید منظره‌ای از دریا را ببینید. در ضلع جنوبی نیز منظره ‌ای از جزیره کیش و پارک بزرگ جزیره را خواهید دید. ایران کیش به مرکز خرید مروارید و سارینا بسیار نزدیک است. علاوه بر این دسترسی به کارتینگ کیش و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین ‌الملل از این هتل بسیار آسان خواهد بود.

هتل ‌های کیش را ارزان ‌تر از همیشه

در بسیاری از مواقع افراد به دنبال راهی برای کاهش هزینه ‌های سفر هستند. هزینه‌ های مربوط به اقامت معمولا بیشترین میزان هزینه را به خود اختصاص می‌دهند. اما آیا شما هم به دنبال راهی ارزان برای رزرو هتل ‌های با کیفیت هستید؟

اقامت 24 یک سامانه رزرواسیون هتل است که با تمامی هتل‌های معتبر و مشهور در سراسر ایران همکاری دارد. کافیست وارد سامانه شده و نام هتل مربوطه را جستجو کنید. خواهید دید که تخفیف از پیش آماده شده ‌ای برای رزرو هتل شما توسط این سامانه در تمامی ایام سال ارائه می ‌شود.

میزان تخفیف اعمال شده روی قیمت‌ها واقعی و بسیار مقرون به صرفه است. به همین دلیل قیمت تمام شده رزرو هتل از این مجموعه بسیار کمتر از قیمت مصوبه هر هتل خواهد بود. این تفاوت قیمت به علت قراردادهای بلند مدت بین سامانه این مجموعه و هتل‌ های مربوطه است. وفاداری مشتریان به این مجموعه و اقامت ارزان و با کیفیت باعث دائمی شدن تخفیف‌های ارائه شده توسط این مجموعه به مشتریان گشته است.

تفاوتی ندارد که به دنبال جدیدترین هتل سه ستاره کیش هستید یا به دنبال هتلی لوکس و پنج ستاره در مشهد و یا هر شهر دیگری در ایران، بهر حال این مجموعه پیشنهادهای شگفت ‌انگیزی برای شما خواهد داشت.

کلام آخر

اگر به دنبال اقامت در جدیدترین هتل کیش هستید؛ یا اینکه پس از سفر به کیش می خواهید از قشم هم دیدن کنید و نیاز به رزرو هتل قشم دارید، اما نمی‌دانید کدام هتل‌ها برای شما مناسب‌تر هستند، کافیست نگاهی به لیست ارائه شده در این مقاله بیندازید. در این مقاله لوکس‌ترین و جدیدترین هتل‌های کیش همراه با جزئیات مربوطه معرفی شدند.


 

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس