سرلشکر باقری روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی فرارسیدن روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی فرارسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

هفتم آذرماه یادآور حماسه غرورآفرین عملیات مروارید توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش است که منجر به انهدام سکوهای نفتی البکر و الامیه عراق در ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی شد.

این روز به‌یادماندنی در تقویم رسمی کشور به‌عنوان روز نیروی دریایی ارتش نامگذاری و یادآور مجاهدت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان این نیروی افتخارآفرین در نبردی نابرابر، مقابل دشمنِ تا بُن دندان مسلّح رژیم بعث عراق است.

اینک در پنجمین دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی، اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی شگفت‌انگیز جمهوری اسلامی به پشتوانه نیروی انسانی متعهد و متخصص و با اتکال به ذات اقدس الهی، اجازه هرگونه تهدید و تعرض به سرزمین ایران اسلامی را از دشمنان سلب کرده است.

حضور قدرتمند و راهبردی نیروی دریایی ارتش در آب‌های ملی و بین المللی تحت تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تحقق فرمان معظم‌له مبنی بر کسب سیادت دریایی، همواره پیام‌آور صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و رعب و وحشت برای دشمنان خواهد بود.

اینجانب با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به ویژه شهدای سرافراز ناوچه پیکان، این روز حماسی و غرورانگیز را به خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت و سربلندی روزافزون آن‌ها در مسیر نورانی و خطیر ماموریت‌های فرارو را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس