کد خبر 1440553
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
دردسرهای «رنار» برای دیدار با مکزیک/وضعیت خطرناک تیم ملی عربستان

دردسرهای هروه رنار برای انتخاب ترکیب مورد نظر خودش در مسابقه روز پایانی گروه سوم مقابل مکزیک همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، عربستان اگرچه جام را با یک پیروزی درخشان مقابل آرژانتین در روز اول آغاز کرد اما در ادامه با مصدومیت های متعدد بازیکنان و حتی محرومیت عبدالله مالکی به دلیل دو کارته شدن با مشکلات زیادی در چیدمان ترکیب مواجه خواهد بود.

هروه رنار ابتدا یاسر الشهرانی را به دلیل مصدومیت شدید در بازی با آرژانتین از دست داد. سلمان فرج دیگر بازیکن تاثیرگذار سعودی ها هم حداقل ۵ هفته از میادین دور خواهد بود و جام جهانی را از دست داد.

نواف العابد دیگر هافبکی است که در تمرین روز گذشته احساس درد داشته و از نظر کادر پزشکی نمی تواند تیم رنار را همراهی کند. مصدومیت محمد البریک از ناحیه ساق پا هم موجب شده از حضور در تمرینات خودداری کند.

تنها خبر امیدوار کننده برای هروه رنار فرانسوی بازگشت ریاض شراحیلی به جمع هافبک های آماده حاضر در تمرینات است.

بر این اساس عربستان با ۴ مصدوم و یک محروم برای دیدار با مکزیک در روز پایانی جام آماده می شود و امیدوار است با استفاده از ۳ امتیاز ارزشمند روز اول همچنان شانس صعود را زنده نگاه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 1
    اقا جان بزارید امریکا رو ببریم بعدش برای کل دنیا رجز بخوانید ! جوری همه تیمها را بدبخت و بیچاره معرفی میکنید که انگار یادتون رفته سنگین ترین شکست جام جهانی 2022 قطر متعلق به ماست !
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    شتردرخواب بینه پنبه دانه
  • علی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    خب برد نیاز نیست مساوی رفتیم جالبه استرالیا ایران از اسیا که بدترین شکست خوردن شانس ۹۹ درصدی صعود دارن تیم های دیگه بردن هم بازی آخر به صخرهای بدی خوردن آمریکا تموم کننده نداره بد داداش خودت میدونی باز بازی بزارن انگلیس توان یدونه زدن ندارن همه میدونیم ایران از عمد بازی نکرد سرود نخوند ولی بازی دوم سرود خوند بازی تمام عیار کردن ایران مطمن باش بازی بعد میخوره به اکوادر اکوادر میزنه میزه بالا ایران امسال بد دهن بعضیا می بنده بشین نگاه کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس