۷۸ نفر از اغتشاشگران در مازندران از زندان آزاد شدند

رئیس کل دادگستری مازندران از آزادی ۷۸ زندانی مربوط به اغتشاشات در اجرای دستور اخیر رئیس قوه قضائیه خبرداد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدصادق اکبری با اشاره به آزادی ۷۸ زندانی مربوط به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در اجرای دستور رئیس قوه قضائیه و برای بهره‌مندی زندانیان از ارفاقات قانونی در پی پیروزی تیم ملی فوتبال پرونده‌ها بررسی و در خصوص تخفیف و تبدیل قرار تأمین برخی متهمان واجد شرایط اقدام شد.

حجت الاسلام اکبری درادامه ادامه افزود: تصمیم اخیر رئیس قوه قضائیه آثار مثبت بسیاری دارد و در جهت باز اجتماعی شدن و بازگشت متهمان فریب خورده به آغوش خانواده و جامعه بسیار مؤثر است و موجب وحدت، نشاط وتقویت روحیه مردم می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گفت: مسلماً برخورد با متهمان خشن با توجه به جرم و شیوه ارتکاب جرم، به مانند گذشته قاطع، بازدارنده وغیر قابل بخشش خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هادی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 0
    کسی هم موند تو زندون؟ توماج صالحی و مجید رضا رهنورد رو هم آزاد کنید کف بازداشتگاه رو هم جارو کنید و برید خونه هاتون. شما که وسط میدون کشته نمیشید یه مشت بچه بسیجی و فراجایی وسپاهی کشته میشن که اونم فدای سر قضات قوه قضائیه.
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 0
    همه تون باید به شهیدان جواب بدهید و البته به خدای شهیدان
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 1
    اینم به نگرانان بگم که اصل دستور بر اساس مقام معظم رهبری بود که گفت کم گناهان و فریب خوردگان نیاز به کار فرهنگی دارند البته باید با عوامل اصلی دشمن برخورد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس