کد خبر 1441000
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

صادق زیباکلام چند سال قبل در ویلای خود در "میگون"، برای سفیر فرانسه مهمانی ترتیب داد و در واکنش به اعتراض ها گفت: " تندروها چشم دیدن من را ندارند و به من حسودی می‌کنند(!) من به چه اطلاعاتی دسترسی دارم که بخواهم جاسوسی کنم؟ من صرفا مسائلی را به آنها هم می‌گویم که در روزنامه شرق می‌ نویسم".

انگار خیانت به کشور، فقط ارائه اطلاعات محرمانه به بیگانه است! مشورت دادن به دیپلمات دولت هایی که دشمن شان با ایران ثابت شده و خط گرفتن و میان مردم دو قطبی و بدگمانی و اختلاف درست کردن هم خیانت است.

بسیاری از این خیانت ها از احساس حقارت بر می خیزد. چنان که زیباکلام، آذر ۹۲ در شرق نوشت : "اگر نامم به جای صادق، آلفرد یا دیوید، و فامیلی من هم به جای زیباکلام، جانسون یا اسمیت بود و به جای دانشگاه تهران در ییل یا استنفورد تدریس می‌کردم، برای وضع نظریه دیپلماسی مثبت در برابر دیپلماسی منفی به عنوان یک نظریه‌پرداز، شهره خاص و عام می‌شدم! اما خب اسمم صادق است و در محله آب‌منگل تهران بزرگ شده‌ام"!

درباره خلاف واقع و بی حساب سخن گفتنش، همین بس که بلافاصله پس از احضار درباره ادعای ۴۰۰ کشته در وقایع اخیر گفته است: "بنده هیچ منبع و مأخذ موثقی پیرامون صحت و سقم آمار کشته‌شدگان ندارم. رقم ذکرشده، مسموعات در فضای مجازی و گفته‌های رسانه‌های فارسی‌ زبان خارج از کشور بود"!

این مدل خلاف گویی ها نتیجه همنشینی با اشرار اروپایی و غربی است. جالب است بدانید که همین آقای زیباکلام درباره جنایات و سرکوبگری های پلیس آمریکا گفته بود: "حق با پلیس آمریکاست چون معترضان اقتصادی سد معبر کرده بودند"!

امام صادق(ع) به نقل از پیامبر (ص) فرمود: "المرء علی دین خلیله فلینظر احدکم من یخالل. آدمی بر دین و آیینِ دوست و همنشین خویش است. پس باید هریک از شما بنگرد با چه کسی دوستی می کند".

و حکما به حکمت سروده اند: "تا توانـی می گریز از یار بد- یار بد بدتر بود از مار بد/ مار بد تنها تو را بر جان زنـد- یار بد بر جان و بر ایمان زند".

اثر رفیق بد در ذغالی شدن !+ عکس

اثر رفیق بد در ذغالی شدن !+ عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    33 2
    به قول بوذرجمهرحکیم هرکس در بلاهت زیباکلام تردید دارد در حماقت خودش یقین داشته باشد!!!!
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      11 2
      ای درود به شرفت
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    10 2
    توی لواسوون ویلا داره؟؟!!!! میلیاردره
  • ... IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    20 2
    چقدر پستن کسانی که نون ایرانو میخورن برا دشمنانش دم تکون میدن
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 2
    فعال سیاسی تو تلگرام نظر میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس