کد خبر 1441802
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
جدایی سرمربی عربستان منتفی است

یک روزنامه ورزشی عربستان خبر داد «هروه رنار» سرمربی تیم ملی این کشور تا سال ۲۰۲۷ روی نیمکت عربستان حضور خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال عربستان با هدایت «هروه رنار» سرمربی فرانسوی خود در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ آرژانتین را شکست داد و یکی از بزرگترین شگفتی‌های جام را رقم زد. این برد بزرگ، انتظارات را از عربستان برای صعود از مرحله گروهی افزایش داد اما «الاخضر» با دو باخت متوالی به لهستان و مکزیک، امید هوادارانش را ناامید کرد و با کسب سه امتیاز از جام جهانی حذف شد.

بعد از حذف عربستان، حرف و حدیث‌هایی در ارتباط با آینده هروه رنار و احتمال جدایی او از نیمکت عربستان مطرح شد. با این حال روزنامه «الریاضیه» عربستان امروز به نقل از یک منبع خبری در فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد که رنار تا سال ۲۰۲۷ در این تیم ماندنی است.

به گفته این منبع، رنار در جام خلیج فارس و جام ملت‌های آسیا که سال بعد برگزار می‌شود و همچنین مسابقات مقدماتی آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۶، تیم الاخضر را هدایت خواهد کرد.

رنار برای هواداران فوتبال ایران یادآور اتفاقاتی است که او را از نیمکت تیم ملی کشورمان دور کرد. بعد از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران در سال ۲۰۱۹، فدراسیون فوتبال مذاکراتی با رنار انجام داد. این مربی در آن زمان با مراکش قرارداد داشت و از فدراسیون ایران درخواست کرد تا به او زمان بیشتری بدهند تا بعد از اتمام قراردادش با مراکش، هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

فدراسیون اما در نهایت سراغ مارک ویلموتس بلژیکی رفت و فوتبال ایران را در مسیری قرار داد که حتی تیم ملی در آستانه حذف از مسابقات مقدماتی جام جهانی قرار گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 0
    در کل عربستان نتایج معمولی به بالا گرفت فقط میشه به باخت دو بر صفر مقابل لهستان اشاره کرد که بد بود اونم با یک گل میباخت معمولی بود برای عربستان
  • آریا DE ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    ای کاش مسئولین خساست به خرج ندهند هزینه کنند و یه مربی کاربلد و شجاع به خدمت بگیرند تا هم جام ملتها پرچم کشور بالا بره هم جام جهانی های بعدی صعود کنیم چون ما ایرانی ها هیچ چیزی از ژاپن کم نداریم
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 0
    این مربی بدرد ایران میخوره از استراماچونی هم میشه استفاده کرو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس