دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با رئیس‌جمهوری

شرکت‌کنندگان این همایش، پشتیبانی خود را از قوای سه‌گانه و مخصوصاً از رئیس محترم جمهور و همکاران ایشان در دولت در خدمت به مردم و گشودن راه پیشرفت و رفع مشکلات کشور اعلام کردند.

به گزارش مشرق به نقل از کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، دومین همایش سراسری رؤسا و دبیران و نمایندگان بانوان شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در روزهای پنجشنبه دهم و جمعه یازدهم آذرماه یک‌هزاروچهارصدویک در تهران با حضور جمعی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف و نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران و دبیران احزاب و شخصیت‌های روحانی و فعالان سیاسی برگزار گردید.

در پایان این همایش، بیانیه‌ای در ۷ بند به شرح زیر مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

۱. شرکت‌کنندگان در همایش با تقدیم مراتب سپاس و تشکر خود از رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوادث مهر و آبان‌ماه اخیر، اطاعت از فرامین ایشان را وظیفۀ شرعی و قانونی خود دانسته و خود را به ایفای وظیفه در عرصۀ جهاد تبیین که پادزهر تحریف دشمنان است، موظف می‌دانند و خود را سربازی در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت به جمهوری اسلامی ایران می‌شناسند.

۲. شرکت‌کنندگان در همایش در عین حال که انتقاد و اعتراض را حق طبیعی شهروندان می‌دانند، هرگونه اغتشاش و اختلال در امنیت کشور را محکوم می‌کنند و پشتیبانی خود را از مدافعان امنیت و نیروهای بسیج و قوه قضاییه اعلام می‌کنند و به روان پاک شهیدان دفاع از امنیت که جان خود را در راه امنیت و آسایش مردم فدا کردند، درود می‌فرستند.

۳. شرکت‌کنندگان در همایش با تأکید بر وحدت و همبستگی همه مردم ایران، تحرکات آشوبگران را که از خارج از مرزهای کشور مسلح شده و امنیت شهروندان را در بخش‌هایی از غرب و جنوب شرقی کشور به خطر انداخته محکوم می‌کنند و همه شخصیت‌ها و فعالان سیاسی و مردم عزیز این مناطق را که ایرانیانی میهن‌دوست و وطن‌پرست هستند، به هوشیاری و همبستگی و دفاع از استقلال ایران عزیز دعوت می‌کنند.

۴. شرکت‌کنندگان در همایش، تحریکات بعضی اشخاص و جریانات سیاسی را که در آغاز حوادث اخیر فرصت‌طلبانه با شتابزدگی در قضاوت بر آتش اغتشاشات دامن زدند و زمینه را برای گسترش اغتشاشات و حوادث تلخی نظیر ترور مردم بی‌گناه حرم مطهر شاهچراغ و بعضی شهرهای دیگر فراهم ساختند، محکوم می‌کنند.

۵. شرکت‌کنندگان این همایش، پشتیبانی خود را از قوای سه‌گانه و مخصوصاً از رئیس محترم جمهور و همکاران ایشان در دولت در خدمت به مردم و گشودن راه پیشرفت برای تحقق آرمان «ایران سربلند» و رفع مشکلات کشور اعلام می‌کنند و در عین حال نقد منصفانه عملکرد قوای سه‌گانه را وظیفه خود و به نفع ملت و کشور می‌دانند و امید دارند مسئولان دولتی در سراسر کشور با مدیریت و تلاش و جدیت بیشتر و استفاده بیشتر از همکاری نیروهای مؤمن و انقلابی در مسئولیت‌ها، راه را برای خدمت بیشتر و رفع سریع‌تر مشکلات هموار سازند.

۶. شرکت‌کنندگان در همایش با توجه به جنگ ترکیبی و جنگ نرم دشمن در مقابل انقلاب اسلامی، بر شناخت زمینه‌ها و علل حوادث اخیر برای مقابله با روایت‌گری غلط و مغرضانه و ایجاد یأس و ناامیدی در نسل جوان کشور تأکید می‌کنند و از مسئولان فرهنگی و آموزشی کشور می‌خواهند برای یافتن راه‌حل‌های مناسب و مؤثر اهتمام بیشتر داشته باشند.

۷. شرکت‌کنندگان در همایش سپاس صمیمانه خود را به حضور رئیس‌جمهور مؤمن و انقلابی کشور، آیت‌الله رئیسی که با سخنرانی روشنگرانۀ خود در همایش بر غنای آن و دلگرمی اعضای شورای ائتلاف در سراسر کشور افزودند، تقدیم می‌کنند. همچنین از حضور محترم جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و دیگر شخصیت‌ها و مسئولانی که در این همایش با سخنرانی‌های خود شرکت‌کنندگان را بهره‌مند ساختند، سپاسگزاری می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 17
  • عبدالله مومن IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 6
    چون یک مسلمان مومن. خداپرست است پس نمی تواند وطن پرست باشد چون این کار. شرک است. یک مومن مسلمان. وطن دوست است !!!
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 0
      هنوز حالیت نشده وطن پرست یک اصطلاح هست؟ وطن فروش دوزاری از کجا پول می گیری اومدی مفهوم وطن را در ایران‌خراب کنی؟ چه دشمنی با ایران شیعه داری؟
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 0
      هنوز حالیت نشده وطن پرست یک اصطلاح حماسی هست؟
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 0
      با کلمات بازی نکن وقتی نوبت پاسخ به امام زمان برسد از تضعیف مفهوم وطن شیعه شرمسار میشی.
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 0
      عبدالله مومن هایی را در سوریه دیده ایم که به نام مبارزه با شرک سر نوزاد شیعه می‌برند.
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 0
      الان یعنی میخوای بگی هم‌عبد خدا هستی هم مومن هستی؟ با این کلامی که داری فقط کافی بود مینوشتی داعش
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 0
      نمونه ای جریان نفوذ همین عبدالله مومن هستند. #کی گفته جریان نفوذ فقط در بین اصلاح طلبان است؟
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 0
      پرستش مراتبی دارد،امیرالمومنین علی (ع) میفرماید:من علمنی حرفاً فقد صیرنی عبداً هر کس حرفی (حرف،کلمه،آیه،سوره، بازگو کننده حقایق عالم خلقت هستند)به من بیاموزد مرا بنده خویش ساخته است، اصولا هر چیزی که توجه شما را جلب کند و شما آنرا دنبال یا پیروی کنید بندگی کردید،از آنجا که عالم خلقت متحد و یکپارچه است،از هر نقطه ای میتوان به شناخت خداوند نایل شد.
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 0
      به اسم عبدالله مومن کامنت گذاشتی اما خوب ماهیت داعشی خودت رو آشکار کردی
  • زاد و IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    7 6
    ایران سربلند فاصله طبقاتی با افزایش قیمت دلار مدام در حال افزایشه در جامعه.
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    مگه نمیخواهید روایتگری درست کنید ؟ از ب بسم‌الله شروع کنید
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      مهسا
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 2
      ۱۶:۴۱ زنده باد مهسا
  • مهرداد IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 1
    اسامی را هم اعلام کنید
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 1
    ان شاالله نتایج مطلوبی از فعالیت ایشان حاصل شود
  • حمید IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 1
    همون شورا که تو انتخاباتا فعال میشه
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 0
      اغتشاشات اخیر و سکوت جمنا
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    جدی جدی ؟ جدی؟
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    در مورد کشته سازی حامد سلحشور هم تبیین کنید ، امروز کلا اینترنشنال داره از مزار مرحوم فیلم و گزارش پخش میکنه و در فصای مجازی هم صحبت میشه . ما چطور تبیین کنیم ؟
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    6 4
    من که دیگه به این ها رای نمیدم. شاید دیگه کلا رای ندم چون هیچ امیدی ندارم
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      1 17
      خودتی رایت مال خودت، رای ملت رو تو 2 2 بهمن ببین.
  • یوسف از همدان IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    خودتان را به خواب بزنید تا سیلی روزگار چنان بیدارتان کند که ....
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      1 1
      تو همونی نیستی که در پست های ترکیه با نژاد فاشیستی ترک عشق بازی میکنی؟ وطن فروش‌ دوزاری آیا می دانی وطن فروشی همان‌ ناموس فروشی‌ است؟
  • رضا IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    پاسخ به کامنت عبدالله مومن: وطن پرستی به معنای پرستش نیست. شبیه ریشه پرستار است یعنی مراقبت و تیمارداری و به فکر آن بودن و دلسوزی است.
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 1
    بیانیه صادر می کردید که جناب آقای رئیسی چرا بواقع از نیروهای متخصص و متعهد و مجرب انقلابی در دولت انقلابی استفاده نمی کنید چرا بعد از ۱۸ ماه کماکان اصلاح طلبان در راس امورند باور ندارید وزارت اقتصاد وزارت صنعت کار بویزهدتامین اجتماعی را از راس تا ذیل رصد نمایید.
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 1
    بابا کنترل کن بازار را وزیر اقتصاد،نباید خودرو،مسکن ،طلا و ارز بشه کالای سرمایه ای ،باید مدیریت کنی نقدینگی افسار گسیخته بجای ایجاد تورم بره سمت تولید،از تولید کشاورزی و دامی گرفته تا صنعتی،باید حرکت به سمت تولید دراین کشور جذاب بشه که نه تنها ایرانیان بلکه خارجیها هم سرمایه بیارن دربخش تولید ایران نه اینکه ملت برن سمت سفته بازی،بخدا کارسختی هم نیست نمیدونم چرا طلسم شده درایران ،این همه زمینه تولید هست و پول هم هست اما نمیره سمتش ،چراشو باید وزیر و دولت و مجلس هم پاسخ بدن هم رفعش کنن،بخدا ملت ازاین اقتصاد خسته شدن و ناراضی هستن ازاین وضع اقتصادی و قابل قبول نیست روزمرگی و دست روی دست گذاشتن
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 0
      تولید الان زیاد شده ونیروی کارهم زیاد می خوان منتهی دیگه الان پول مفت اثر کرده کسی دنبالرکار نمیره ،یه سری هم افتادند به وطن فروشی شاید ازین راه خرجشون برسه مگه نمی بینی بچه هاشونم فدای رفتن به خارج وشرکت در کاباره ها ومجالس عیش ونوش واللی وتللی می کنند یعنی انقدر احمق ساده لوح ببو گلابی
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    اینها نماینده کدوم بخش هستند؟
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    باید برای مردم تبین کنید که ایجاد ذهنیت منفی با باورتبدیل شدن اعتراض به اغتشاش توسط امنیتی ها وایجاد انحراف با بهربرداریهای مختلف که افراد کینه توز ،معاند،سیلی خورده وبعضا معترضان معتقد به درنظر گرفتن رعایت نظم وانضباط اجتماعی مطابق با واقعیت است یا نه این جهاد تبینی راکه اصرار برگسترش آن است و کاملا برای حفظ ارزشها وپیشرفتهالازم است پاسخی برای شفافیت داده نمیشود دربین بعضی افراد که عوام الناس هستند این ذهنیت منفی رخنه کرده است تلاش کنید ذهنیتهای منفی را پاک کنید وبنظر من صدا وسیما باید روشنگری کند تحلیلهای عوامانه ایی دورا دور شنیده میشود که متاثر کننده است .
  • بازنشسته IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 1
    انشالله در مقابل فتنه خواص وغفلت عوام وسکوت بعضی خواص بتوانید نظام ومملکت را مصون نگه دارید
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    نه بابا! تا دیروز که وطن پرستی کفر بود!
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 1
    با سلام گردهمایی شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی قابل تقدیر و مراتب ولایت پذیری است. لیکن از نظر کارکردی این اقدام بنظر می رسد شرط لازم را تامین می کند و شرط کافی کماکان بر زمین است و این بخش بواسطه حضور برخی از شخصیت های پرچم دار نظیر برادر ارجمند و بسیجی دکتر ازغدی و یا فرماندهان محترم سپاه اسلام و یا نیروی بسیج پر می شود و جای یک جریان سیاسی ای که در این شرایط و پیش از نیروهای پیش گفته با ورود به حوزه اجتماعی مبادرت به تبیین و حل و فصل مسائل نماید خالی است‌.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس