کد خبر 1442021
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
جام جهانی قطر| تیته: شکست هم بخشی از زندگی است/ حملات‌مان کارایی لازم را نداشت

سرمربی تیم ملی برزیل مسئولیت باخت غیرمنتظره تیمش برابر کامرون در شب آخر مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ را برعهده گرفت.

به گزارش مشرق، تیته سرمربی برزیل با وجود رساندن تیمش به مرحله یک هشتم نهایی پس از کسب دو پیروزی متوالی برابر صربستان و سوئیس، به خاطر باخت یک بر صفر شب گذشته (جمعه) برابر کامرون - در دیداری که حریف آفریقای کاملاً تحت فشار بود و برخلاف جریان مسابقه در دقایق پایانی به گل رسید - به شدت مورد انتقاد واقع شد.

تیته پس از این بازی که اولین باخت برزیل مقابل یک تیم آفریقایی در تاریخ جام جهانی در آن رقم خورد، گفت: شکست طعم تلخی دارد و وقتی می‌بازید باید طعمش را بچشید اما باخت هم بخشی از زندگی است. در فوتبال اما باخت ضربه بیشتری به شما می‌زند، حتی اگر دو بازی قبلی‌تان را برده باشید. با این حال این باخت ما را هوشیارتر می‌کند اما از فردا تمرینات‌مان را برای حضور در دور بعدی آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

پنج تیمی که بردند اما حذف شدند/ تلخی وداع با جام دو برابر شد!

سرمربی سلسائو که شاگردانش در مرحله بعدی به مصاف کره جنوبی تیم دوم گروه H خواهند رفت، افزود: بازی همانطور که خودتان هم تحلیل کردید، بر پایه حمله و ضدحمله بود اما برخلاف حملات ما که کارایی لازم را نداشت، ضدحمله حریف به نتیجه رسید. این تیم بود که باخت، همان‌طور که وقتی که پیروز می‌شویم تیم است که بازی را می‌برد اما با این فرق که وقتی تیم می‌بازد شما به عنوان سرمربی و سخنگو باید مسئولیت‌پذیر و پاسخگو باشید. باخت در این بازی نتیجه نداشتن خلاقیت و کارایی کافی در یک سوم دفاعی حریف بود.

باخت برزیل برابر کامرون سبب شد که روند شکست‌ناپذیری این تیم که شمارش به ۱۷ بازی رسیده بود، پایان یابد. آخرین باخت سلسائو قبل از این به فینال کوپا آمه‌ریکا سال ۲۰۲۱ مقابل آرژانتین برمی‌گشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میهمان IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 0
    اینکه مسئولیت شکست و بر عهده گرفته یعنی چی ؟ یعنی حبس ابد تعزیری ؟ما که متوجه معنی این جمله نشدیم !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس