کد خبر 1442455
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال یکشنبه ۱۷ مهر؛ درجا زدن بیت‌کوین در نیمه کانال ۱۹ هزار دلار

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی نوسان محدودی حوالی مرز ۱۷ هزار دلار داشته و بازدهی اغلب ارزهای دیجیتال سرشناس در این مدت نزدیک به صفر بوده است

به گزارش مشرق، بیت‌کوین ۲۴ ساعت آرام را روی پله‌های ابتدایی کانال ۱۷ هزار دلار پشت سر گذاشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۱۷ هزار و ۳۰ دلار به ثبت رسید و رهبر بازار صبح دیروز با همین رقم معامله می‌شد. در روزی که بازدهی بیت‌کوین تقریبا صفر درصد بود، انواع ارز دیجیتال سرشناس افت‌وخیز محدودی داشتند. قیمت اتریوم و دوج‌کوین یک درصد رشد داشته، ارزش ترون به همین اندازه کاهش پیدا کرده و شیبا مثل بیت‌کوین بازدهی صفر درصدی را به ثبت رسانده است. از طرفی در ۲۴ ساعت قبلی حدود چهار میلیارد دلار به معاملات بازار ارز دیجیتال اضافه شد تا ارزش کل بازار از ۸۹۰ میلیارد دلار عبور کند.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۷ هزار و ۳۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز ۱۷ هزار و ۳۰ دلار به ثبت رسید. صبح شنبه بیت‌کوین با همین رقم معامله می‌شد تا بازدهی روزانه آن صفر درصد لحاظ شود. البته در این مدت بیشترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۱۷ هزار و ۳۶ دلار بوده و کف آن تا ۱۶ هزار و ۸۹۶ دلار پایین آمده. با وجود نوسان محدود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، هولدرهای رهبر بازار ارز دیجیتال نسبت به هفته قبل حدود سه درصد سود نصیبشان شده است. چون بیت‌کوین یکشنبه پیشین یعنی ششم آذر در نیمه کانال ۱۶ هزار دلار معامله می‌شد. درقیاس با قله تاریخی بیت‌کوین، اما شاهد ریزش ۷۵ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. آبان سال قبل بیت‌کوین تا محدوده ۶۸ هزار دلار بالا رفت، اما الان نسبت به آن روزها حدود ۵۱ هزار دلار از ارزش آن آب رفته است. از طرفی حجم ۳۵۲ میلیارد دلاری فعلی معاملات بیت‌کوین، به معنی تسلط ۳۶.۵ درصدی آن به کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۶۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز یکشنبه ۱۳ آذر به هزار و ۲۶۰ دلار رسید. اتریوم که دیروز در یک قدمی مرز هزار و ۳۰۰ دلار معامله می‌شد، حالا حدود ۳۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. البته در ۲۴ ساعت قبلی کمترین قیمت لحظه‌ای اتریوم هزار و ۲۴۲ دلار تثبیت شده و بالاترین سطح آن را باید هزار و ۲۹۰ دلار بدانیم. با وجود افت سه درصدی قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت قبلی، بازدهی هفتگی آن مثبت سه درصد محاسبه می‌شود. یکشنبه هفته قبل اتریوم حدود هزار و ۲۲۰ دلار ارزش داشت. درمقایسه با قله تاریخی اتریوم، اما شاهد ریزش ۷۴ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. آبان سال قبل بود که همزمان با رکورشکنی تاریخی بیت‌کوین، اتریوم تا پله چهار هزار و ۸۵۱ دلار صعود کرد. همچنین حجم ۱۵۰ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، سهم این ارز دیجیتال از کل بازار ارز دیجیتال را حدود ۱۷ درصد نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین و کاردانو در ۲۴ ساعت قبلی یک درصد رشد داشته، ارزش ترون به همین اندازه کاهش پیدا کرده و شیبا اینو در این مدت بازدهی صفر درصدی را تجربه کرده است. دوج‌کوین که از نظر تسلط به بازار الان هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، امروز یکشنبه ۱۳ آذر ۰.۱۰۳ دلار یعنی تقریبا سه هزار و ۷۷۵ تومان ارزش داشت و دیروز ۰.۰۱۰۱ دلار معامله می‌شد. به این ترتیب یک درصد به قیمت دوج‌کوین اضافه شد و کاردانو که پشت سر دوج کوین نهمین ارز دیجیتال بازار به‌شمار می‌رود، با رشد قیمت یک درصدس نسبت به دیروز ۰.۳۳۲ دلار خرید و فروش شد. قیمت ترون از ۰.۰۵۴ دلار به ۰.۰۵۳ دلار تنزل پیدا کرد تا هولدرهای آن متحمل ضرر یک درصدی شوند. قیمت شیبا هم در این مدت روی پله ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار باقی ماند تا بازدهی آن صفردرصد محاسبه شود. این وسط ترا کلاسیک که الان جایگاه چهلم را بین انواع ارز دیجیتال دراختیار دارد، با ثبت بازدهی منفی سه درصد عملکرد بدتری داشته است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۶ هزار و ۵۶۰ دلار

۱۷ هزار و ۳۰ دلار

۱۷ هزار و ۳۰ دلار

اتریوم

هزار و ۲۲۰ دلار

هزار و ۲۹۰ دلار

هزار و ۲۶۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۹۴ دلار

۰.۱۰۱ دلار

۰.۱۰۳ دلار

کاردانو

۰.۳۱۶ دلار

۰.۳۱۸ دلار

۰.۳۲۲ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

ترون

۰.۰۵۳ دلار

۰.۰۵۴ دلار

۰.۰۵۳ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۱۶۱ دلار

۰.۰۰۰۱۸۰ دلار

۰.۰۰۰۱۷۶ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس