هواداران انگلیسی فلسطین

هوادار تیم ملی فوتبال انگلیس پس از برد برابر سنگال با شعار «فلسطین را آزاد کنید»، بر سر خبرنگار رژیم صهیونیستی فریاد کشید.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، تیم ملی فوتبال انگلیس یکشنبه شب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتبال برابر تیم سنگال به برتری سه بر صفر رسید. بعد از این دیدار هواداران سه‌شیر به شادی و پایکوبی در اطراف ورزشگاه پرداختند. در جشن هواداران انگلیس، برخی از تماشاگران با نام بردن از فلسطین بر سر خبرنگار رژیم صهیونیست فریاد کشیدند.

خبرنگار رژیم اشغالگر قدس در حال تهیه گزارش زنده برای یک شبکه تلویزیونی بود که هوادار انگلیس میکروفون را از وی گرفت و با فریادی بلند اعلام کرد که «فلسطین را آزاد» کنید. صحبت‌های این هوادار خبرنگار رژیم صهیونیستی را مات و مبهوت کرد. این خبرنگار نتوانست در برابر فریاد هوادار انگلیسی واکنشی نشان دهد.

در ادامه این گزارش آمده است: خبرنگار رژیم صهیونیست که کاملا مبهوت این صحنه شده بود، تلاش کرد تا سخنان هوادار انگلیسی را به سمت و سوی دیگر هدایت کند اما در این کار ناموفق بود.

فلسطین اگر چه یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی نیست اما حمایت از مردم این کشور تبدیل به یکی از اتفاق‌های ویژه این رقابت‌ها شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس