کد خبر 1442944
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
مومنی: قائدی از استقلال جدا نمی‌شود/ بازیکنان تیم ما را بیشتر درک کنند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص جلسه شب گذشته و موضوعات مختلف این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش مشرق، محمد مومنی در خصوص جلسه شب گذشته اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد و همه راضی بودند. اعضای هیات مدیره همکاری خوبی را با علی فتح‌الله زاده دارند. مصوباتی که اتخاذ شد می‌تواند کمک حال مدیریت باشگاه در پیشبرد اهداف مالی باشد.

وزیر باید نگاه ویژه‌ای داشته باشد

وی افزود: اعضای هیات مدیره به فتح‌الله زاده کمک می‌کنند تا در زمینه‌های مختلف تصمیمات لازم را بگیرد و مشکلات مالی را برطرف کند. تلاش مدیرعامل و معاونین او نیز می‌تواند کمک حال بازیکنان برای رفع مشکلات مالی‌شان باشد. همچنین در این جلسه مدیرمالی باشگاه گزارشی را ارائه کرد که نسبت به اتفاقات اخیر مشخص شد هزینه‌های انجام شده طبق روال و دستورات باشگاه بوده است. شاید مقداری دچار مشکل شدیم اما در این میان پولی جا به جا نشده است. همه موارد، هزینه کرد باشگاه بوده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: در مجموع امیدواریم همه این اقدامات به اتفاقات خوب برای باشگاه منجر شود و بدهی‌های جاری باشگاه را پوشش بدهیم. به جز برخی بدهی‌های گذشته مانند بدهی استراماچونی و پادوانی و همچنین دو سه مورد داخلی، باشگاه بدهی آنچنانی از گذشته ندارد. با اینحال به خصوص اگر بدهی استراماچونی پرداخت نشود اتفاقات بدی می‌افتد. جا دارد وزیر ورزش هم نگاه ویژه‌ای به استقلال داشته باشد تا بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.

بیشتر بخوانید:

اصل ماجرای قرارداد استقلال و شباب‌الاهلی چیست؟/ قائدی از تیم ساپینتو جدا نمی‌شود

به فتح الله زاده اختیار تام دادیم

مومنی در مورد جذب اسپانسر برای باشگاه استقلال، گفت: در این مورد ما به مدیرعامل باشگاه اختیار تام دادیم تا خودش قرارداد ببندد.

وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال در کنار جذب اسپانسر به دنبال تهیه وام نیز بود، عنوان کرد: گرفتن وام بدهی می‌آورد. خود فتح الله زاده موافق وام گرفتن نیست. او ایده دیگری دارد و تلاش می‌کند راه مثمر ثمری را برای رفع مشکلات مالی پیدا کند.

توضیح مدیر استقلالی درمورد احتمال جدایی قایدی

مدیرعامل با اماراتی‌ها مذاکره می‌کند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه پرداخت قسط انتقال مهدی قائدی به تاخیر افتاده و باشگاه باید جریمه این دیرکرد را بپردازد و شایعاتی نیز پیرامون جدایی این بازیکن به وجود آمده، گفت: قائدی جدا نمی‌شود. قرار است مذاکره‌ای با باشگاه شباب الاهلی انجام شود. فتح الله زاده و شاید یکی از معاونین‌اش در این مذاکره حاضر شوند اما نوع مذاکره مشخص نیست. یعنی معلوم نیست که حضوری صحبت کنند با به صورت تلفنی و مجازی باشد.

مومنی در مورد شایعات جدایی محمد محبی و اینکه گفته می‌شود باشگاه سانتاکلارا اولتیماتوم داده و خواهان بازگشت این بازیکن شده، عنوان کرد: ادله‌ای که این گفته‌ها را تایید کند، در باشگاه وجود ندارد. مدیرعامل هم در این مورد چیزی را مطرح نکرده است. در جلسه دیشب هم صحبتی در مورد محبی نشد، در صورتیکه اگر این اتفاق افتاده بود حتما باید این موضوع در جلسه هیات مدیره مطرح می‌شد. ما بخشی از این پول را پرداخت کرده‌ایم و برای پرداخت بقیه آن هم تلاش کردیم اما به دلیل مسائل بانکی هنوز تایید نشده است. وقتی پول رد و بدل شده یعنی قرارداد اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: هواداران نگران نباشند. با تلاش‌های مدیرعامل باشگاه مشکلات رفع می‌شوند. این حواشی همیشه وجود داشته‌اند و نباید آن‌ها را جدی گرفت. فتح الله زاده از جنس این باشگاه است و با روش‌های خودش می‌داند کارش را چگونه پیش ببرد تا به هدف مورد نظر برسد.

کسی به استقلال کمک نمی‌کند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه شایعه شده اگر فتح الله زاده نتواند منابع مالی لازم را فراهم کند استعفا می‌دهد، گفت: من در این زمینه چیزی نشنیده‌ام. تمام تلاش ما و مدیرعامل برای این است که بتوانیم منابع مالی را فراهم کنیم. اینطور نیست که پول کلانی در باشگاه وجود داشته باشد. کسی هم به ما کمک نمی‌کند. راه‌های درآمدزایی دست خودمان است. بنابراین هیات مدیره باید کمک حال مدیرعامل باشگاه باشد. در کل چیزی در مورد استعفای فتح‌الله زاده نشنیده‌ام و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

بازیکنان تیم، ما را بیشتر درک کنند

مومنی در خصوص پرداخت مطالبات ارسلان مطهری و اینکه چه زمانی حقوق بازیکنان تیم پرداخت می‌شود، اظهار داشت: ارسلان مطهری شرایط ویژه‌ای داشت و به همین خاطر پولش پرداخت نشده بود اما با تلاش‌های مدیرعامل باشگاه مبلغی به او پرداخت شد. همه بازیکنان حق دارند و ما هم ملزم به انجام تعهدات مالی در قبال آن‌ها هستیم اما بچه‌ها هم باید ما را بیشتر درک کنند. وظیفه داریم تعهدات مان را انجام بدهیم اما واقعا کارمان سخت است. تمام تلاش‌های ما نیز برای رفع مشکلات بازیکنان و شاد کردن دل هواداران است. ان‌شاالله در روزهای آینده اقداماتی صورت می‌گیرد تا مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس