کد خبر 1443031
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
مسی شگفت‌زده شد!/ تحلیل جالب ابرستاره آرژانتینی درباره خروج یک تیم از جام جهانی

لیونل مسی به حذف زودهنگام تیم ملی آلمان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین انتظار نداشت آلمان خیلی زود از این رقابت‌ها کنار برود. کاپیتان ۳۵ ساله آرژانتین که سه بار در جام جهانی مقابل تیم آلمان شکست خورده است، به روزنامه ورزشی اوله آرژانتین گفت: خیلی از حذف آلمان از جام جهانی شگفت‌زده شدم. آلمان همیشه تیمی مدعی در این رقابت‌ها بود و همیشه بین چهار تیم نیمه نهایی حضور داشت ولی در این دوره مانند دوره قبل حذف شد. آلمان بازیکنان مهم و تیمی جوان دارد.

مسی که در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ و در فینال سال ۲۰۱۴ مقابل تیم آلمان ناکام ماند در ادامه گفت: آلمان همیشه جزو بهترین‌هاست. این واقعیت که این تیم مانند سال ۲۰۱۸ به مرحله حذفی نرسیده است، تعجب آور است اما همچنین نشان می دهد که این جام جهانی چقدر دشوار است و اینکه نام یک تیم مهم نیست. باید در هر دیدار با تمام توان در زمین باشیم و فکر نکنیم از پیش برنده هستیم.

لیونل مسی با گلزنی در دیدار برابر استرلیا توانست برای اولین بار در دور حذفی جام جهانی نیز گلزنی کند و بالاخره به این مهم برسد. تیم او باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی فوتبال هلند برود که در دور قبلی توانست آمریکا را شکست دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس