تصادف

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی یک‌دستگاه خودرو تویوتا حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر خاش- گشت سراوان ۲کشته و هشت مجروح برجای گذاشت.

به گزاش مشرق، دکتر فریبرز راشدی گفت: این حادثه صبح امروز در مسیر خاش به گشت سراوان رخ داد که مصدومان آن بوسیله چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) خاش انتقال یافتند.

وی تاکید کرد: انتقال و جابجایی اتباع بیگانه غیرمجاز معضل بزرگی برای سیستان و بلوچستان و یکی از عوامل مهم بالابردن آمار تصادفات جاده‌ای و مکرگ و میر ناشی از آن است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام تلاش نیروهای اورژانس کاهش تصادفات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از آسیب‌های جدی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت بروز هر گونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۵تماس گرفته و از خدمات رایگان اورژانس بهره‌مند شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان چندی پیش در نشست خبری با خبرنگاران گفته بود: جابجایی اتباع بیگانه غیرمجاز و حوادث رانندگی ناشی از سرعت غیرمجاز قاچاقچیان تنها در سال گذشته هزینه‌های سنگین چند ۱۰ میلیاردی به حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان وارد کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس