کد خبر 1443221
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
ریزش دوباره ارزهای دیجیتالی

بیت‌کوین با ثبت بازدهی روزانه منفی یک درصدی روی مرز ۱۷ هزار دلار ایستاد. انواع ارز دیجیتال سرشناس در ۲۴ ساعت قبلی نوسان محدودی داشتند

به گزارش مشرق، بیت‌کوین از سه هفته قبل حوالی مرز ۱۷ هزار دلار معامله می‌شود. رهبر بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت قبلی همین روند را ادامه داد و صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ آذر با ثبت بازدهی روزانه منفی یک درصدی روی پله ۱۷ هزار دلار ایستاد. سایر ارز دیجیتال سرشناس به تبع سردمدار بازار، شبانه‌روز نسبتا آرامی داشتند و شاهد ثبت بازدهی صفر درصدی برای ترون و شیبا اینو بودیم. همچنین در این مدت ارزش کل بازار ارز دیجیتال تغییر محسوسی نداشت و صبح امروز حدود ۸۹۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۷ هزار دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین امروز سه‌شنبه ۱۵ آذر به ۱۷ هزار دلار رسید. صبح دیروز بیت کوین ۱۷ هزار و ۳۴۰ دلار ارزش داشت و حالا ۳۴۰ دلار از ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال کاهش پیدا کرده است. البته کف قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی ۱۶ هزار و ۹۲۰ دلار به ثبت رسیده و بیشترین سطح بیت کوین در این مدت ۱۷ هزار و ۳۶۵ دلار بوده است. با وجود افت یک درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی، بازدهی هفتگی آن مثبت و نزدیک پنج درصد لحاظ می‌شود. چون سه‌شنبه پیشین یعنی هشتم آذر بیت‌کوین در نیمه کانال ۱۶ هزار دلار حضور داشت. البته نسبت به قله تاریخی بیت‌کوین شاهد ریزش تقریبا ۷۵ درصدی ارزش آن هستیم. آبان سال قبل بیت‌کوین تا محدوده ۶۸ هزار دلار صعود کرد که الان نسبت به آن روزها حدود ۵۱ هزار دلار از ارزش بیت‌کوین آب رفته است. همچنین حجم ۳۳۰ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین به معنی تسلط ۳۶ درصدی آن به کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۶۰ دلار

اتریوم صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ آذر هزار و ۲۶۰ دلار ارزش داشت تا بازدهی روزانه آن منفی یک درصد باشد. صبح دیروز اتریوم روی پله هزار و ۳۰۰ دلار معامله می‌شد و حالا ۴۰ دلار از ارزش آن در این مدت کاهش پیدا کرده است. کمترین قیمت لحظه‌ای اتریوم در ۲۴ ساعت قبلی هزار و ۲۵۰ دلار محسوب می‌شود و بیشترین قیمت آن هزار و ۳۰۲ دلار تثبیت شده است. درمقایسه با هفته قبل، هولدرهای اتریوم به سود تقریبا ۹ درصدی رسیدند. سه‌شنبه هفته قبل اتریوم حوالی مرز هزار و ۲۰۰ دلار خرید و فروش می‌شد. با این حال نمودار اتریوم، افت ۷۴ درصدی ارزش این ارز دیجیتال نسبت به قله تاریخی آن را نشان می‌دهد. اتریوم آبان پارسال، همزمان با رکرودشکنی بیت‌کوین، تا محدوده چهار هزار و ۸۰۰ دلار بالا رفت و درحال حاضر نسبت به آن روزها تقریبا سه هزار و ۵۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. از طرفی حجم ۱۵۵ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، سهم ۱۷ درصدی آن را از کل معاملات بازار نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی دو درصد کاهش پیدا کرده، این رقم برای کاردانو و ترا کلاسیک یک درصد محاسبه می‌شود و شاهد بازدهی صفر درصد شیبا و ترون در این مدت بودیم. دوج‌کوین که از نظر تسلط به بازار درحال حاضر هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، امروز سه‌شنبه ۱۵ آذر ۰.۱۰۰ دلار یعنی تقریبا سه هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌شد و دیروز ۰.۱۰۴ دلار ارزش داشت. قیمت کاردانو در این مدت از ۰.۳۲۵ دلار به ۰.۳۱۸ دلار تنزل پیدا کرد تا آن‌هایی که در کیف پولشان ADA داشتند، یک درصد ضرر کنند. ترا کلاسیک که سرنوشتی مشابه کاردانو داشته، صبح امروز ۰.۰۰۰۱۷۴ دلار (شش تومان) ترید شد. اما قیمت شیبا اینو در این مدت روی پله ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار باقی ماند و ترون مثل روز گذشته، ۰.۰۵۲ دلار ترید شد تا بازدهی روزانه هر دو صفر درصد باشد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۶ هزار و ۴۵۰ دلار

۱۷ هزار و ۳۴۰ دلار

۱۷ هزار دلار

اتریوم

هزار و ۲۰۰ دلار

هزار و ۳۰۰ دلار

هزار و ۲۶۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۱۰۳ دلار

۰.۱۰۴ دلار

۰.۱۰۰ دلار

کاردانو

۰.۳۱۰ دلار

۰.۳۲۵ دلار

۰.۳۱۸ دلار

شیبا اینو

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

ترون

۰.۰۵۳ دلار

۰.۰۵۲ دلار

۰.۰۵۲ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۱۶۲ دلار

۰.۰۰۰۱۷۷ دلار

۰.۰۰۰۱۷۴ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس