کد خبر 1443238
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
آخرین وضعیت مجوز صدور تاییدیه AFC برای ورزشگاه آزادی/ پرسپولیس و استقلال به آسیا برمی‌گردند؟

بخش عمده ایرادهای مطرح شده از سوی AFC در ورزشگاه آزادی برطرف شده و به زودی مجوز صدور تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر خواهد شد.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، علیرضا عاصم یوسفی درباره ایراد های مطرح شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص ورزشگاه آزادی و رفع مشکلات دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای گفت: در حدود چهل روز پیش یک شرکت مطرح بین المللی کار خود را برای بررسی و تطبیق موارد مطروحه از سوی AFC با اقدامات صورت گرفته و وضعیت موجود در ورزشگاه آزادی آغاز کرد. این شرکت تمام موارد را به صورت مجزا بررسی کرده و مسئولیت انطباق آنها را با نکات ارائه شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، بر عهده دارد.

وی ادامه داد: شرکت مذکور اخیراً پس از بررسی ها ضمن تایید غیر رسمی اقدامات انجام شده در این ورزشگاه و ارائه مشاوره برای رفع اندک جزئیات باقی مانده اعلام کرده است طی روزهای آتی مجوز لازم برای اخذ تاییدیه AFC را صادر خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به اقدامات انجام شده ادامه داد: بسیاری از مواردی که AFC به عنوان الزامات استادیوم آزادی برای برگزاری مسابقات رسمی و صدور مجوز حرفه ای باشگاه های استقلال و پرسپولیس مطرح کرده است، انجام شده و با اصلاح موارد جزئی باقی مانده، تنها منتظر صدور مجوز شرکت مذکور و اخذ تاییدیه خواهیم بود.

وی در پایان با تاکید بر اصلاح ایرادات مطرح شده یادآوری کرد: به‌زودی تاییدیه لازم از سوی شرکتی که مسئولیت بررسی و انطباق چک لیست ها را بر عهده دارد صادر می‌شود و پس از بررسی توسط AFC، ان شاءالله تایید نهایی نیز صادر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس