کد خبر 1443434
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
عکس

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: درباره عدم صدور روادید برای ۷ تن از کشتی‌گیران و اعضای کادر فنی اعزامی ایران به جام‌جهانی آمریکا، شورای برون‌مرزی وزارت ورزش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش مشرق، محمدابراهیم امامی پس از صادر نشدن روادید سفر به جام جهانی کشتی آزاد آمریکا برای ۷ تن از اعضای تیم ملی ایران در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: متأسفانه آمریکا همانند دوره گذشته برای برخی نفرات روادید صادر نکرد.

وی افزود:‌ با توجه به اهمیت حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد، موضوع صادر نشدن ویزای هفت نفر از اعضا را به وزارت ورزش اعلام کردیم تا شورای برون‌مرزی برای اعزام تیم ملی تصمیم بگیرد زیرا اتحادیه جهانی کشتی از قبل به کشورهای حاضر در جام جهانی اعلام کرده بود که عدم حضورشان در این مسابقات باعث ایجاد محدودیت‌ برای آنها در مسابقات بین قاره‌ای بزرگسالان و رقابت‌های جهانی سال آینده خواهد شد؛ مسابقاتی که حکم انتخابی المپیک پاریس را هم دارد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به به اعزام شدن یا نشدن تیم ملی عنوان کرد: ما گزارش این موضوع را به وزارت ورزش داده‌ایم و منتظر هستیم تا آنها جواب نهایی را اعلام کنند. اعزام شدن یا نشدن تیم ملی به مسابقات جام جهانی برای آینده کشتی آزاد مطلوب نیست. فدراسیون برای صدور روادید تیم ملی، از پیش همه اقدامات را انجام داده بود.

امامی توضیح داد: فدراسیون کشتی آمریکا باید جوابگوی ایران و اتحادیه جهانی کشتی باشد زیرا آنها میزبان هستند و باید تمام شرایط را برای تیم ملی ایران فراهم می‌کردند. امروز تمام دنیا متوجه شد که نگاه آمریکا به ورزش چگونه است.

امیرعلی آذرپیرا، علی اکبر فضلی،‌ علیرضا کریمی، احسان امینی، ابراهیم مهربان، محمد مصلایی پور و اباذر اسلامی نفراتی هستند که روادید آنان برای حضور در مسابقات جام جهانی آمریکا صادر نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس