کد خبر 1443623
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
بمباران منفی بازار ارزهای دیجیتالی

بیت‌کوین کماکان حوالی مرز ۱۷ هزار دلار معامله می‌شود. قیمت اتریوم به نیمه محدوده هزار و ۲۰۰ دلار رسیده است

به گزارش مشرق، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی نوسان محدودی حوالی مرز ۱۷ هزار دلار داشته است. رهبر بازار ارز دیجیتال با ثبت بازدهی یک‌دهم درصدی، صبح امروز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۷ هزار و ۱۵ دلار معامله شد و اغلب ارزهای دیجیتال سرشناس در این مدت درجا زدند. ترا کلاسیک با ثبت بازدهی منفی دو درصد بدترین عملکرد روزانه را بین آن‌ها داشته و بازدهی کاردانو، شیبا و ترون در این مدت نزدیک به صفر بوده است. در این مدت حجم معاملات بازار رمزارزها تفاوت محسوسی نداشته و ارزش کل بازار مثل دیروز تقریبا ۸۹۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۷ هزار و ۱۵ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۷ هزار و ۱۵ دلار به ثبت رسید. نسبت به روز گذشته که بیت‌کوین روی مرز ۱۷ هزار دلار معامله می‌شد، ارزش آن ۱۵ دلار افزایش پیدا کرده است. نوسان محدود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی طوری بوده که کف و سقف قیمت لحظه‌ای آن به ترتیب ۱۶ هزار و ۹۴۵ دلار و ۱۷ هزار و ۹۰ دلار تثبیت شده است. درقیاس با هفته قبل نیز ارزش بیت‌کوین حدود ۱.۵ درصد ارتقا پیدا کرده است. چون چهارشنبه پیشین یعنی نهم آذر بیت‌کوین حوالی مرز ۱۷ هزار دلار ترید می‌شد. البته درمقایسه با قله تاریخی بیت‌کوین که محدوده ۶۸ هزار دلار است، ارزش این ارز دیجیتال حدود ۷۵ درصد ریخته است. آبان پارسال بیت‌کوین تا این محدوده صعود کرد و الان درمقایسه با آن روزها حدود ۵۱ هزار دلار از ارزش خود را از دست داده است. همچنین حجم ۳۳۰ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین سهم آن را از کل بازار نزدیک ۳۷ درصد نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۶۱ دلار

قیمت اتریوم امروز چهارشنبه ۱۶ آذر هزار و ۲۶۱ دلار به ثبت رسید تا نسبت به دیروز شاهد رشد یک دلاری آن باشیم. هر واحد اتریوم صبح سه‌شنبه هزار و ۲۶۰ دلار خرید و فروش می‌شد و به‌این ترتیب بازدهی روزانه آن حدود یک‌دهم درصد برآورد می‌شود. در روز کم‌افت‌وخیز اتریوم، کف و سقف قیمت لحظه‌ای آن به ترتیب هزار و ۲۴۸ دلار و هزار و ۲۷۰ دلار بوده است. نسبت به هفته قبل نیز بازدهی اتریوم رقم ناچیز منفی سه‌دهم درصد را نشان می‌دهد، اما درمقایسه با قله تاریخی آن شاهد عقب‌نشینی ۷۳ درصدی هستیم. آبان پارسال اتریوم تا محدوده چهار هزار و ۸۰۰ دلار بالا رفت، اما درحال حاضر نسبت به آن زمان حدود سه هزار و ۵۰۰ دلار از ارزش آن تقلیل پیدا کرده است. از طرفی حجم ۱۵۵ میلیارد دلاری معاملات اتریوم به معنی تسلط ۱۷.۵ درصدی آن به کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

ترا کلاسیک با ثبت بازدهی منفی دو درصد بدترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشته است. قیمت ترا کلاسیک صبح امروز چهارشنبه ۱۶ آذر به ۰.۰۰۰۱۶۹ دلار یعنی تقریبا شش تومان رسید درحالی که دیروز ۰.۰۰۰۱۷۴ دلار ارزش داشت. به‌این ترتیب دو درصد از قیمت ترا کلاسیک در ۲۴ ساعت قبلی کاهش پیدا کرد و این رقم برای دوج‌کوین یک درصد محاسبه می‌شود. چون قیمت دوج‌کوین در این مدت از ۰.۱۰۱ دلار به ۰.۱۰۰ دلار (تقریبا سه هزار و ۷۰۰ تومان) تقلیل پیدا کرد. همزمان ارزش کاردانو یا همان ADA با افت نیم‌درصدی به ۰.۰۵۳ دلار رسید و بازدهی روزانه شیبا و ترون صفر درصد به ثبت رسید. قیمت شیبا در این مدت روی پله ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار باقی ماند. ترون نیز که امروز ۰.۰۵۳ دلار ارزش داشت، دیروز با همین رقم معامله می‌شد.

تغییر قیمت‌ انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

دیروز

امروز

بازدهی روزانه

بیت‌کوین

۱۷ هزار دلار

۱۷ هزار و ۱۵ دلار

مثبت یک‌دهم درصد

اتریوم

هزار و ۲۶۰ دلار

هزار و ۲۶۱ دلار

مثبت یک‌دهم درصد

دوج‌کوین

۰.۱۰۱ دلار

۰.۱۰۰ دلار

منفی یک درصد

کاردانو

۰.۳۱۸ دلار

۰.۳۱۷ دلار

منفی نیم‌ درصد

شیبا اینو

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

صفر درصد

ترون

۰.۰۵۳ دلار

۰.۰۵۳ دلار

صفر درصد

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۱۷۴ دلار

۰.۰۰۰۱۶۹ دلار

منفی دو درصد

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دیکشنری انگلیسی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    مسیولان محترم مخابرات و کشوری و لشکری لطفاً سرعت اینترنت بین‌المللی را بیشتر کنید .. متاتریدر با هات اسپات روی لب تاپ بشدت ضعیفه ..نانمان آجر میشه یوقت ...سرعت بالای ۱۰۰۰کیلوبایت ثانیه مناسب این کاره ..الان روی ۴۰۰_۵۰۰_۲۰۰ بعضی وقتا ۷۰۰ هست . لطفاً رسیدگی کنید.بعد از اتمام اعتراضات لطفاً به رواق قبل یعنی سه ماه پیش بگردونید سرعت رو .با تشکر.از مشرق هم خواهشمندم پخش کنه این نظر رو تا رسیدگی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس