کد خبر 1443951
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
پوتین از پل کریمه بازدید کرد

سخنگوی کرملین با اشاره به تلاش اوکراین برای سازماندهی گروه‌های تروریستی، تصریح کرد که احتمال حمله به سواستوپول و کریمه زیاد است.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین پنجشنبه (هشتم دسامبر) با تأکید بر سازماندهی گروه‌های تروریستی به دست اوکراین برای حمله به مناطق تحت کنترل روسیه گفت که احتمال خطر حملات تروریستی در سواستوپول و کریمه وجود دارد.

خبرگزاری روسی ریانووستی در این خصوص گزارش کرد پسکوف در پاسخ سؤالاتی مبنی بر احتمال بروز خطرات حمله تروریستی به کریمه و سواستوپول گفت: «کی‌یف همچنان به سیاست خود برای سازماندهی گروه‌های تروریستی به منظور حمله به کریمه و سواستوپول ادامه می‌دهد اما مسکو اقداماتی را برای مقابله با آن انجام داده است».

دیمیتری پسکوف همچنین به موضوع انتخاب «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین به عنوان شخصیت سال نشریه آمریکایی «تایم» گفت: «معیارهای رسانه‌های جریان اصلی غرب، روس هراسی است».

وی همچنین به اظهارات زلنسکی که گفته بود سال آینده جنگ اوکراین به پایان می‌رسد اشاره کرد و گفت: «زلنسکی می‌داند که چه زمانی می‌تواند به مناقشه پایان دهد، شاید همین فردا باشد».

روسیه سال ۲۰۱۴ طی یک همه‌پرسی، کریمه را به خاک خود الحاق کرد. فرایندی که از سوی بسیاری از رهبران و نهادها، غیرقانونی شناخته شد و تحریم‌هایی را نیز علیه روسیه به همراه داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس