کد خبر 1443971
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
مصائب بی‌پایان شمار ۷؛ مخالفت هواداران با بازگشت رونالدو به ترکیب اصلی

اکثر هواداران تیم فوتبال پرتغال موافق بازگشت رونالدو به ترکیب اصلی این تیم نیستند.

به گزارش مشرق، بر اساس نظرسنجی رسانه پرتغالی، اکثریت هواداران تیم ملی پرتغال نمی‌خواهند کریستیانو رونالدو به ترکیب ۱۱ نفره این تیم برای دیدار با مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازگردد.

رونالدو پس از حاشیه‌سازی‌های اخیر خود، در بازی با سوئیس روی نیمکت نشست و در حالی که گونسالو راموس، جانشین ۲۱ ساله او هت‌تریک کرد، پرتغال بازی را ۶ بر یک به سود خود به پایان رساند.

حالا بر اساس نظرسنجی روزنامه پرتغالی «آ بولا» از میان هواداران پرتغال، ۹۳.۶ درصد از آن‌ها گفته‌اند راموس باید به‌جای رونالدو در ترکیب اصلی تیم فرناندو سانتوس در بازی روز شنبه با مراکش به میدان برود.

امروز (پنجشنبه) نیز روزنامه پرتغالی «رکورد» مدعی شده بود رونالدو پس از اطلاع از نیمکت‌نشینی در بازی با سوئیس تهدید به ترک اردوی پرتغال کرده بود؛ ادعایی که توسط فدراسیون فوتبال پرتغال تکذیب شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 1
    اونوقت در فوتبال ما عتیقه هایی مثل حاج صفی و انصاریفر و جهانبخش تیم ملی کشور را وسیله خاطره بازی خود میکنند، آنها جون میدانستند جای محکمی در تیم اسکوجیچ ندارند با دسیسه و تبانی با تاج و کی روش آرزوهای یک ملت را بر باد دادند. رونالدو یا هر بازیکن مطرح دیگری زمانی که کارکرد خود را از دست بدهند نیمکت نشین شده و نام و آوازه شان هرگز بر مصالح فوتبال ملی و باشگاهیشان اولویت نخواهد داشت
    • علی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      تاج باید بخاطر آوردن ویلموتس محاکمه میشد نه دوباره بشه رییس فدراسیون و این دسته گل بزرگ رو به آب بده. مافیا تو فوتبال ایران غوغا میکنه
  • ایلیان IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    رونالدو باید باشه تا فردا پرتغال بتواند ببرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس