کد خبر 1444052
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
دالیچ: کروات‌ها تشنه افتخارات بیشتری در جام جهانی هستند

سرمربی کرواسی دیدار با برزیل را با دیدار فینال دوره قبل جام جهانی مقایسه کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، کرواسی و برزیل فردا جمعه در یک چهارم نهایی جام جهانی برابر هم به میدان خواهند رفت. زلاتکو دالیچ پیش از این دیدار گفت: "من معتقدم که این مسابقه سخت ترین بازی خواهد بود. می توانم آن را با فینال مقابل فرانسه در جام جهانی قبلی مقایسه کنم. این دیدار یک حریف بزرگ و یک چالش بزرگ برای ما است. ما ۱۱ بازی در این دو جام جهانی داشتیم و تنها یک بازی را باختیم. ای کاش این مسابقه کمی دیرتر از راه می رسید، ای کاش در فینال این دیدار را داشتیم ولی زندگی همین است.

او در ادامه صحبت های خود گفت: کرواسی کشور کوچکی است و از موفقیت در دو جام جهانی برخوردار است. ما توانستیم به این مرحله برسیم اما جاه طلب هستیم و نمی‌خواهیم اینجا بمانیم. ما به زمان نیاز داریم تا پیشرفت کنیم و بالغ شویم. موفقیت ما برای قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر فوق‌العاده است. ما می خواهیم کارهای بیشتری انجام دهیم و اگر موفق به انجام آن شویم، تماشایی خواهد بود.

کرواسی در چهار دیدار با برزیل سه بار شکست خورده و یک تساوی مقابل این تیم به دست آورده است و مودریچ گفت اکنون زمان تغییر اوضاع فرا رسیده است. او گفت: ما چندین بار مقابل برزیل قرار گرفتیم و هرگز مقابل آنها پیروز نشدیم. امیدوارم بتوانیم گذشته را تغییر دهیم. ما باید بهترین بازی خود را انجام دهیم و سپس شانس داریم. نباید به صعود به مرحله یک چهارم راضی باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس