کد خبر 1444111
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
اسماعیلی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

مشروح متن این‌پیام تسلیت به ترتیب زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت برادر مومن و انقلابی، یادگار دوران دفاع مقدس، وزیر شجاع و پرتلاش دولت مردمی، مهندس رستم قاسمی موجب تاسف و تاثر عمیق شد.
آن مرحوم در حیات طیبه خویش همواره نیرویی تلاشگر و دارای روحیه بسیجی بود که هم در عرصه دفاع از کیان این سرزمین و هم در میدان کار و تلاش با پذیرش مسئولیت های سنگین، همواره با صلابت و ایمان راسخ، با تمام توان و همت، در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر و پابرجا بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان این مدیر خدوم و سرباز ولایت به محضر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، رییس جمهور محبوب و مردمی آیت الله دکتر رییسی و همکاران دولت مردمی، دوستان و علاقه مندان آن مرحوم بالاخص خانواده گرامی ایشان، از درگاه ایزد منان در سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) برای روح باند و آسمانی مرحوم رستم قاسمی، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان معزز صبر و اجر خواستارم.

رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت و در روز شهادت حضرت زهرا به همرزمان شهیدش پیوست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس