کد خبر 1444162
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
فرودگاه آمریکا

هزاران نفر از کارکنان ۱۵ فرودگاه آمریکا در اعتراض به شرایط کاری دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

به گزارش مشرق، کارکنان ۱۵ فرودگاه بزرگ در سراسر آمریکا روز پنجشنبه دست از کار کشیده و در اعتراض به شرایط کاری خود اعتصاب کردند.

به گزارش «ای‌بی‌سی»، کارکنان ۱۵ فرودگاه از جمله فرودگاه‌های «دالاس، لس‌آنجلس، میامی، نیویورک سیتی و فینیکس» به این اعتصاب پیوسته‌اند.

اعتصابات رسمی که می‌تواند عملیات فرودگاه‌ها را مختل کند، در فرودگاه بین‌المللی «لوگان بوستون»، فرودگاه بین‌المللی اوهار شیکاگو و فرودگاه بین‌المللی «لیبرتی نیوآرک» برنامه‌ریزی شده است.

این اعتصاب در حمایت از قانون موسوم به «مشاغل خوب برای فرودگاه های خوب» است که در ماه ژوئن توسط سنا معرفی شد؛ این قانون می‌تواند شرایط کاری بهتری را برای کارکنان فرودگاه‌ها تضمین کند.

کارکنان بخش راه‌آهن آمریکا نیز اعتصاب گسترده‌ای را برای روزهای آینده و همزمان با تعطیلات آغاز سال جدید میلادی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، از کنگره این کشور خواستار مداخله و جلوگیری از این اعتصاب شد و در نهایت مجلس نمایندگان و سنا لایحه ممنوعیت اعتصاب را تصویب کردند؛ این لایحه پس از تصویب در کنگره آمریکا به امضای «بایدن» رسیده و اتحادیه‌ها را از اعتصاب منع می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    آمریکا بیچاره شد رفت
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    باید با ساچمه بزنن تا دیگه اعتصاب نکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس