کد خبر 1449807
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
لوکادیا

تیم فوتبال پرسپولیس برای جایگزینی مهجم هلندی فراری‌اش گزینه‌های مختلفی را در نظر دارد.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلاتی که فصل گذشته آسیب زیادی به پرسپولیس زد و برخی از کارشناسان از دست رفتن شانس قهرمانی سرخ‌پوشان را در آن می‌دانستند، خلأ یک مهاجم شش دانگ تمام کننده با شم گلزنی بالا بود که یحیی گل‌محمدی سرانجام بد از تقلای فراوان و بررسی گزینه‌های متعدد، یورگن لوکادیای هلندی را برای پوشش این ضعف تیمش انتخاب کرد و به ایران آورد.

در حالی که برخی به این انتخاب با توجه به شرایط مصدومیت و عدم بازی کردن لوکادیا در ماه‌های قبل به دیده تردید می‌نگریستند، اما این مهجام هلندی آنچنان درخشان ظاهر شد که تمام چشم‌ها را به خود خیره کرد و گره بازی‌های پرسپولیس را در این فصل باز کرد به طوری که در چندین مسابقه پیروزی پرسپولیس با گل‌های او بدست آمد و یک تنه جور تمام گل نزنی‎های هم تیمی‌هایش را به دوش کشید.

همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت و لوکادیا هم در صدر جدول گلزنان لیگ برتر حضور داشت تا اینکه به یک باره فیلش یاد هندوستان کرد و با ترک ایران ایران و لغو قرارداداش با پرسپولیس بار دیگر گل‌محمدی را به همان چاله قبلی انداخت. حالا گل‌محمدی مانده و ۱۷ هفته پیش رو و کورس ناتمام قهرمانی با مدعیان سر تا پا مسلح.

مدیران باشگاه پرسپولیس برای اینکه فرصت را از دست ندهند و همچنان در کورس قهرمانی بمانند خیلی زود دست به کار شدند و به بررسی گزینه‌های در دسترس برای پر کردن جای خالی مهاجم فراری پرداختند. گفته‌ می‌شود پرسپولیسی‌ها در نخستین گام در تماس با علی علیپور مهاجم سابق خود که اکنون در لیگ پرتغال توپ می‌زند، شرایط او برای بازگشت به پرسپولیس را جویا شدند. از سوی دیگر شهریار مغانلو، کریم انصاری‌فرد و عیسی آل‌کثیر نیز ۳ گزینه دیگر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی لوکادیا هستند.

البته گل محمدی پس از بازی با پیکان تمام این موارد را گمانه زنی دانست و عنوان کرد که باشگاه هنوز وارد نقل و انتقالات نشده، اما گفته می‌شود پرسپولیس بزودی با گزینه‌های مدنظر گل‌محمدی وارد مذاکره خواهد شد که در این میان مهاجمان ایرانی حاضر در لیگ ایران و لیگ‌های خارجی برای گل‌محمدی در اولویت هستند از این جهت که هم او شناخت کافی از این نفرات دارد و هم اینکه با دردسر احتمالی هم مواجه نخواهند بود.

همانطور که گل‌محمدی عنوان کرده مهاجمان خوب اکنون صاحب تیم هستند و هیچ تیمی حاضر نیست مهاجم خوب خود را در نیم فصل به راحتی از دست بدهد و یا اگر هم قصد فروشش را داشته باشد بدون شک قیمت بالایی برای او طلب خواهد کرد. با این حساب تا لحظه آخر نمی‌توان حدس زده اتفاقی در نقل‌وانتقالات برای پرسپولیس رخ خواهد داد و ممکن است حتی گزینه‌های خارجی نیز به این جمع اضافه شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پارسا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 1
    خیلی امید وار هستم که یحیی گل محمدی بازیکن های با کیفیت از تیم های مختلف به ایران می آورد از جمله بازیکن سابقش علی علیپور وشهریار مغانلو وکریم انصاری فرد و عیسی آل کثیر که بازیکن های خیلی خوبین امیدوارم که پرسپولیس بتواند این فصل قهرمان میشه
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 4
    درود بر لوکادیا.احسنت.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 1
    این بازیکن کلاس بازیش از پرسپولیس بالاتر بود حیف بود تو این تیم باشه به خاطر همین رفت استوکس ۲
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 1
    این بازیکن کلاس بازیش از پرسپولیس بالاتر بود حیف بود تو این تیم باشه به خاطر همین رفت استوکس ۲
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 1
    این بازیکن کلاس بازیش از پرسپولیس بالاتر بود حیف بود تو این تیم باشه به خاطر همین رفت استوکس ۲
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 1
    اون خائن یعنی مقانلو حایی در پرسپولیس ندارد
  • پرسپولیسی عهد بوق IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    3 3
    یحیی که برود مهاجم خوب هم میاید.
  • علوی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 1
    بازیکن معرفی کن و کمیسیون زیر میزی بگیر و سر بتراش بگو آزادی نیست و مشکی بپوش چون خانم خونه کرد است ! ظاهرا ازدواج های هم یکسری هدفمند بوده؟! اون خبرنگار در آلمان و دایی بعد جواب نمیده این یکی و هواپیما و گل‌ممد هم زنش کورد معترض چقدر اتفاقی ؟!
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      0 0
      خفه شو بابا مردك ! كسى با سرمايه هاى اجتماعى مملكتش اين گونه بازى نميكنه كه ما كرديم . دائى ها و گل محمدى ها اسطوره هاى ورزشى اين سرزمينند
  • پرسپولیسی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    مقانلو خائن و نیاریداااااا
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    وقتی ورزشکارا وفوتبالیستای ما تو مجامع بین المللی احترامی برای پرچم وکشورشون قائل نیستن از بیگانه چه توقعی دارین اونم به شما بی احترامی می کنه وبی خبر میره !!!از ماست که بر ماست
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    به نظرم آل کثیر مهره‌ای نیست که گل محمدی بتواند روی او حساب باز کند. این بازیکن نزدیک یک سال است که از میادین دور بوده و تا بخواهد خودش را در تیم جا بیاندازد فصل تمام می‌شود». بدون تعارف باید گفت در چنین شرایطی پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که در شرایط مسابقه باشد و بتواند بلافاصله در اولین جلسه حضور در مسابقه برای پرسپولیس گلزنی کند».

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس