کد خبر 1456189
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

اروپا قاره‌ ای با طبیعت سرسبز و بسیار شگفت انگیز که توانسته لقب " قاره‌ سبز " را به خود اختصاص بدهد. این قاره در اصل تلفیقی از هنر، معماری، ساختمان‌ های تاریخی و جاذبه ‌های بکر منحصر به ‌فردی است که تور اروپا را به مقصدی ماجراجویانه و پرطرفدار برای مسافران بدل کرده است. بی شک هر کدام از کشورهای این قاره‌ متفاوت و بی نظیر، خود به تنهایی یک قطب گردشگری بزرگی به شمار می آیند. در ادامه باید بگوییم درست است که فصل پررونق اروپا از ماه ژوئن (خرداد) آغاز می ‌شود، اما در ایران به علت تعطیلات عید، این بازه زمانی بهترین فرصت برای سفر با تور اروپا نوروز و همچنین تجربه‌ سفرهای طولانی ‌مدت به شمار می آید. قیمت تورهای اروپا در نوروز بالاتر از فصول پاییز و زمستان است و البته پکیج‌ های تورهای نوروزی، کامل ‌ترین نوع خدمات مسافرتی را شامل می‌ شود.

دیگر همه ما می ‌دانیم که هزینه ‌های سفر به اروپا بسیار سنگین و گران تمام می شود و برای همه‌ چیز از هتل و خوراکی گرفته تا تاکسی و اتوبوس و مترو باید پول زیادی کنار بگذاریم. اما اگر مسافر تورهای بهاره اروپا هستید می توانید کاملا هوشمندانه و با برنامه ریزی و با استفاده از برخی ترفندها، هزینه‌ های اقامت و گشت ‌و گذار در کشورهای اروپایی را تا حد زیادی کاهش بدهید. بنابراین اگر فکر می ‌کنید که باید به دلیل هزینه‌ های بالا کلا سفر با تور اروپا را کنسل کنید، پیشنهاد میکنیم با مشاوران با تجربه آژانس مسافرتی نامی گشت تماس بگیرید تا راهکارهایی ساده ای را به شما ارائه کنند که با رعایت کردن آنها بتوانید با هزینه مقرون به صرفه ای راهی تور اروپا ارزان ویژه سال نو 1402 شوید. در ادامه اگر مسافر تورهای ترکیبی و یا تورهای دور اروپا نوروز امسال هستید باید بدانید که معمولا در کشورهای حوزه شینگن برگزار می ‌شود و به این دلیل که شما برای ورود به هر کشور، نیازی به گرفتن ویزای مجزا ندارید.

تور اروپا؛ تجربه ای لوکس در سفرهای نوروزی

ارزان ‌ترین تور ترکیبی اروپا نامی گشت ویژه تور نوروز، برای 9 روز و در 3 شهر برگزار می ‌شود که پایه قیمت آن از 800 یورو شروع می شود. همچنین، بیشترین هزینه تورهای دور اروپا، برای 12 روز و 4 شهر است که شروع قیمت از 1,800 یورو است و شما در تورهای ترکیبی اروپا، فرصت بیشتری برای تفریح و گشت و گذار خواهید داشت. همچنین به جای یک و یا یک کشور، از چندین شهر و کشور بازدید خواهید داشت که این خود فرصت خوبی است. شما با رزرو تور اروپا نامی ‌گشت خدمات اخذ ویزای توریستی شینگن، بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل 4 ستاره به همراه صبحانه، راهنمای محلی، تور لیدر فارسی زبان، گشت شهری و بیمه مسافرتی مطابق با مدت زمان اقامت و دیگر خدمات مسافرتی عالی را دریافت خواهید کرد.

حالا خرید تور اروپا از نامی گشت ایرانیان چه مزیتی برای شما دارد؟ شما با خرید تور اروپا از این مجموعه، در وهله اول به باشگاه مشتریان 45,000 نفری این مجموعه می ‌پیوندید و بعد از آن شما تورهای اروپا را با کیفیتی قابل قبول و قیمتی به ‌صرفه و معقول از نامی گشت خریداری می ‌کنید. همچنین این آژانس در تمام طول سفر خدمات 24 ساعته خود را از شما مسافران عزیز دریغ نمی کند.

تور اروپا؛ تجربه ای لوکس در سفرهای نوروزی

سخن آخر

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای کشورهای حوزه شینگن در قالب تورهای مسافرتی اروپا نوروز 1402 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای اروپایی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای اروپایی را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس