پیام تسلیت فرمانده کل ارتش به مناسبت درگذشت والده امیر نامی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمدحسن نامی

رئیس محترم سازمان مدیریت بحران کشور

درگذشت والده بزرگوارتان را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند متعال، آن بانوی مکرمه و مومنه را با حضرت زهرا (س) محشور فرماید.

از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای جنابعالی و بازماندگان صبر جزیل خواستارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    1 3
    واژه زیبای مادر چه عیبی دارد که واژه عربی والده را به کار می برند؟
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 0
      شما با این همه نفرت قرآن هم می خونی!؟ نه جدی دارم میگم لامصب یه سر بزن کشورهای خارجی حتی اروپا مسلمان هاشون عشق می کنن عربی چند جمله بگن چون دقیقا اصل جمله رو می خوان بگن نه معنی و ترجمه رو! ما خیر سرمون مسلمان هستیم کارمون به جایی رسیده که واجبات رو هم کنار گذاشتیم به خاطر یه مشت اراجیف پان که پشت پرده تماما عامل انگلیس هستن و چند قرنه فارس و عرب و فارس و ترک و پاکستانی و افغانی و.. رو انداختن به جان هم..همین زبان عربی در اصل توسط ایرانی ها در پیش از اسلام و بعد از اسلام نظام مند شد و تکامل پیدا کرد و تقریبا یک سوم از آیات قرآن کلمات اون در اصل ریشه اون فارسی هست نه عربی..
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      0 0
      این تلاشی که برای حذف کلمات مشترک در منطقه راه افتاده به شدت مشکوکه! تقریبا تمام کلمات مشترک در زبان فارسی ترکی عربی رو دارن حذف می کنن تا کل منطقه با هم دشمن و بیگانه بشن!..برخلاف چند قرن پیش که تقریبا یک فارس و یک عرب می فهمیدن دارن چی میگن از بس مشترک بودن لغاتشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس