کد خبر 1459161
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
تصادف

پرتاب ناگهانی خودروی پژو ۴۰۵ و سقوطش به مسیر مخالف در بلوار سدید در شهر بندرعباس منجر به تصادف با دو خودروی دیگر و مرگ یک کودک ۶ ساله شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مجید صالح‌پور، رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار کرد: عصر پنجشنبه گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بریک فقره تصادف در محدوده پل روگذر نایبند شمالی بندرعباس بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل مورد نظر اعزام شدند.

با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ در مسیر شرق به غرب بلوار سدید در حال حرکت بوده که پس از انحراف و برخورد با جدول و تیر چراغ برق وسط بلوار ناگهان وارد مسیر مخالف شده و با دو دستگاه خودروی تیگو ۵ و پژو ۲۰۶ که درحال حرکت بودند، برخورد کرد.

وی با بیان اینکه علت تامه حادثه رانندگی توسط کارشناسان ترافیکی در حال بررسی است، ادامه داد: در حین وقوع این سانحه یک کودک ۶ ساله از سانروف خودرو تیگو به بیرون پرت شده و به‌دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخته و رانندگان هرسه خودرو مصدوم شدند که بوسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

منبع:رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    19 0
    ناراحتی از اینه که تر و خشک با هم میسوزن. این کودک طفل معصوم قربانی راننده مقصر شد. این دردناکه. خدا رحمتش کنه
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      5 0
      سان روف هم بایستی مراقبت میکرده...بچه رو میذارن بیرون نگاه کنه... با سرعت بالا بایستی مراقبت جدی باشه.
    • SE ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      5 0
      ناراحتی باید این باشه که این طفل معصوم 6 ساله قربانی نادانی و بی مسئولیتی و بی توجهی نسبت به نکات ایمنی توسط راننده تیگو در نبستن کمربند ایمنی سرنشین خود است خصوصا اگر سرنشین زیر 18 سال باشد.
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      5 0
      مقصر درگذشت این طقل پدر و مادر قانون گریز خودش هسنمد که فرزندشان را از سانروف آویزان کرده بودند .ممکن بود یک جسم خارجی به سرش برخورد کند یا در اثر آلودگی هوا چشم کودک آسیب ببیند
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    6 0
    چرا پلیس و مسئولین امر با این پدیده مذموم و زشت و خلاف قانون رانندگی و بی فرهنگی عیان و آبروی مملکت برباد ده برخورد جدی نمیکنند. واقعا این رفتار نشانه بی فرهنگی و ندید بدیدیه خجالت آوریست چون سالهاست در کشورهای پیشرفته حضور کودک در خودرو هنگام رانندگی قوانین خاص خودش را میطلبد و با شدت اجرا میشود از جمله کودکان زیر پنج سال حتما باید در صندلی مخصوص کودک قرارگرفته و با کمربند مخصوص مهار شوند و کودکان زیر دوازده سال هم باید در صندلی عقب و با بستن کمر بند ایمنی محافظت بشن و تخلف از این مقررات با برخورد شدید قانونی مواجه میشه در حالیکه در کشور ما کودکان و حتی نوزادان را حین رانندگی روی پا و مقابل فرمان مینشانند و یا از سان روف تا کمر بیرون از خودرو قرار میدهند که مخابره این تصاویر به جهان بازخورد زشت و منفی از جمهوری اسلامی ایران و ایرانی را به نمایش میگذاره. که باید هر چه زودتر چاره اندیشی کرد.
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    7 0
    این چه رسمی شده بچه ها باید از سقف مثل مارمولک بیرون باشند. سانروف....
  • US ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 2
    پژوهای تولیدی ایران در حد پراید بوده و عامل و باعث بسیاری از تصادفات منجر به فوت و نقص عضو بوده اما اصرار خودرو سازان برای تولید این تابوت‌های چرخدار جای تأمل دارد! ای کاش وارد کننده خودرو از معتبرترین کشور جهان یعنی ژاپن بودیم تا با استهلاک کم و ایمنی مطلوبی که خودروهای ژاپنی دارند هم ارز کمتری از مملکت خارج میشد و هم به اندازه جنگهای جهانی، سالیانه کشته ،مجروح و معلول نمی‌دانیم و هم مصرف کنندگان راضی تر و هزینه کمتری پرداخت میکردند اما افسوس.
  • ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 0
    با کمال تاسف علاوه بر راننده مقصر پدر مادر کودک هم کوتاهی کرده اند چرا باید درحال حرکت کودک سرش را از سان روف بیرون بیاورد چرا باید کمربند و صندلی کمربند دار مخصوص کودکان را جدی نگیریم تا کی باید شاهد پرپرشدن این کودکان بیگناه باشیم ؟
  • تینا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    5 0
    سانروف جای بچه و تماشای بیرون نیست، چرا خانواده ها درک نمیکنن؟؟
  • ح IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    8 2
    نه خیر!! کودک 6 ساله با ضربات متعدد جسم سخت توسط نیروهای سرکوب گر کشته شد!!
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    5 0
    یک عده ندیدپدیدکه تازه به خودرو رسیدن نمیدونن این پنجره سقف برای بازی وبیرون آوردن سروبدن نیست وبااین کار احمقانه جان دیگران را بخطر میندازن!
  • ا.م IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    4 0
    اکثر دیده میشود که سر کودک از سان روف بیرون است. راننده محترم باید بداند که در صورت تصادف و یا حتی ترمز شدید حتما کودک از سان روف به بیرون پرتاب میشود. و این موضوع وظیفه رسانه ها است که اگاهی دهند.
  • نیلوفر آبی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    متاسفانه پدر و مادرها هم با غفلت خودشون در این گونه موارد مقصرند اگر این طفل معصوم داخل ماشین کمربند ایمنی بسته و نشسته بود شاید فقط مجروح میشد خدا به اون پدر و مادر صبر بده تا ابد خودشونو سرزنش میکنند
  • مهدی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 1
    کار خود نظامه!
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    مقصر اون پدرو مادری هستند که توی اتوبان و جاده اجازه می دهند که کودک شأن از سانروف بیاد بالا و بیرون رو نگاه کنه ،این یکی از این اتفاقات هست که برای این نمونه بچه ها پیش میاد خیلی ها در اثربرخورد حشرات و آت و اشغالهای توی مسیر چشمشون رو از دست میدهند
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 1
    باید قانون تصویب شود موقع رانندگی سان روف بسته باشد و بچه ها حق نداشته باشند سرشان را بیرون بیاورند
  • صفدر IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    وقتی جریمه ها مفت باشه بازدارندگی ندارد ، گوشت کیلویی شده ۲۷۰ هزارتومن ولی جریمه تو اون مبلغ ۱۵ تومن و ۳۰ تومن مونده ، خودرو شده فلان قیمت ، دیگه کسی برا قانون تره خرد نمی کند ، لطفا جریمه ها را صد برابر کنید تا ی عده یابو یابوتر نشن ، فقط افزایش جریمه ها این ها را آدم می کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس