کد خبر 1459186
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
ژاوی: بیشتر از رئال مادرید به این جام نیاز داشتیم/ نمی‌دانم درباره گاوی چه بگویم

سرمربی آبی اناری ها از سران این باشگاه خواست که قرارداد عثمان دمبله را تمدید کنند.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، عثمان دمبله یکی از بازیکنان کلیدی بارسلونا بعد از آمدن ژاوی بوده است.

این بازیکن فرانسوی در فصل جاری عملکرد درخشانی در آبی اناری ها داشته است و از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. دمبله تا سال ۲۰۲۴ با بارسلونا قرارداد دارد و ژاوی از سران باشگاه خواسته است تا خیلی سریع قرارداد این بازیکن را تمدید کنند و به او اجازه جدایی ندهند.

ژاوی گفت: دمبله بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او کیفیت فنی بسیار بالایی دارد و یک بازیکن متفاوت و خاص است. من به باشگاه اعلام کرده‌ام که باید قرارداد دمبله بلند مدت تمدید شود و به خود این بازیکن هم گفته‌ام که او باید در تیم بماند. من امیدوارم که این بازیکن در بارسلونا باقی بماند و قراردادش را تمدید کند.

سرمربی آبی اناری ها ادامه داد: بسیار سخت است که بازیکنانی مانند دمبله را پیدا کرد. او قدرت دریبل بسیار بالایی دارد و در هر دو سمت زمین می تواند بازی کند. من آزادی عمل را به دمبله داده‌ام و او با اعتماد به نفس بالایی بازی می‌کند. تفکر این بازیکن نسبت به گذشته تغییر کرده است و به بازیکن بسیار مهمی تبدیل شده است. او در مصاف های دو نفری بسیار خاص است.

دمبله در سال ۲۰۱۷ با رقم بسیار بالایی به بارسلونا پیوست تا جایگزین نیمار در این تیم شود. او ابتدا حاشیه های زیادی داشت و زیاد هم مصدوم می شد و ا ین باعث شد تا بارها گمانه زنی درباره جدایی او از بارسلونا به وجود آید اما در نهایت در تیم باقی ماند و بعد از آمدن ژاوی قراردادش را تمدید کرد و اکنون به یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش تبدیل شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس