کد خبر 1459189
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
واکنش امارات به عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی

امارات متحده عربی بدون اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین، عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، امارات به عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به هلاکت دست کم ۷ صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر منجر گردید، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه امارات با صدور بیانیه ای، بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را که در واکنش به جنایات صهیونیست ها روی داد، محکوم کرد.

در همین حال، جنبش جهاد اسلامی مواضع ترکیه و امارات پیرامون عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را خیانت به ملت فلسطین دانست که به صورت روزانه تحت تروریسم رژیم صهیونیستی مورد قتل و کشتار قرار می گیرند.

جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای به مواضع بین المللی از جمله مواضع سفرای اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا واکنش نشان داده بود.

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مواضع شتاب زده سفرای اتحادیه اروپا و ایالات متحده پیرامون عملیات قهرمانانه قدس، بار دیگر معاییر دوگانه غرب و سیاست یک بام و دو هوایی را که این کشورها دنبال می کنند، برملا کرد. آنها درد و رنج ملت فلسطین را که به واسطه تروریسم ارتش رژیم اشغالگر صورت می گیرد، نادیده می گیرند.

وی افزود: این کشورها و نهادها، در مقابل صحنه های کشتار روزانه زنان و کودکان که قربانی شدن ده ها بیگناه را به همراه دارد، لال شده و زبان فرو برده اند. بیانیه های کشورهای اروپایی به وضوح از عدم وجود ارزش ها و جانبداری از تروریسم اسرائیل حکایت دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    وهابی کودک کش در یمن غمخوار صهیونی کودک کش در فلسطین!!!
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 0
    سگ زرد برادر شغاله. امارات کثیف و خائن. نوبت شما هم میرسه. ان شالله
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    امارات عملیات انتقام عملیات شهاد ت طلبانه فلسطینی را محکوم کرده است گفتنی است قطعا"راهبرد جبهه مقاومت منجر به نابودی اسرائیل می شود. اما برای تسریع دراین امرمبارک بدنیست همزمان نیم نگاهی هم به تجربه آخر عمر جمال عبدالناصر داشت که گفته بود فهمیدم باید جنگ با اسرائیل را از درون کاخهای اشرافی شیوخ عرب آغازکرد.
  • مختار IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    شیخ مرتجع امارات خیلی نامردی! شیخ مرتجع امارات خیلی ترسویی! و خیلی بی شرفی که بجای اینکه‌ از هم کیش و‌ همقوم و عرب خودت حمایت کنی از صهیونیستهای غاصب کودک کش حمایت کردی! سزای این اقدام پلشت تو ، ذلت و خواری و رسوایی خواهد بود که خداوند برایت فرستاده( همینکه از غاصب و حیوان آدمنمای کودک کش حمایت می کنی خذلان بزرگیه که خداوند تو را به آن دچار کرده ) و ان شاءالله بیش از این رسوا خواهی شد
  • ح IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    عه؟؟ اونوقت که همین شهرک نشین ها میریختن تو مسجدالاقصی تخریب میکردن!! به دخترای فلسطینی تجاوز میکردن!! ده ها فلسطینی رو با گلوله و چاقو میکشتن دهنت بسته بود!! حالا که یه فلسطینی از این شهرک نشین ها انتقام گرفته محکوم میکنی؟؟ پیامبر رو که قبول نداری ولی همون پیامبری که ادعای دینداریشو دارید بزنه به کمرتون تروریست های بیشرف!!
  • SE ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 0
    چهره واقعی و خبیث دیکتاتورهای عرب برای ملتهای عربی آشکار شد حالا باید دید عکس العمل آنها چیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس